Ga naar inhoud

Geslachtsdeel voedster gezwollen en rood/paars door rijden?


YvonneH

Aanbevolen berichten

Vorige keer toen Fuz en Sisi zoveel op elkaar reden was bij Fuz (rammetje) zijn geslachtsdeel rood en dik van het rijden.

Kan dit bij een voedster ook gebeuren? Omdat ze nu weer veel rijden keken we haar na op wondjes en de ene kant van haar geslachtsdeel heeft een paarse plek (zo te zien geen wond) en het is ook wat opgezet.

Voor de zekerheid dus even deze vraag.

Ik heb er 2 foto's van maar die zijn niet echt duidelijk:

1_16102008396.jpg

1_16102008395.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet duidelijk, maar ik heb hier wel gelezen dat sommige mensen beweren dat als een voedster rams is, je dat aan de vulva ziet, dat die dan rood en gezwollen is. Ik denk ook dat een paar foksters dat toen tegenspraken, maar mogelijk is het dan idd een resultaat ipv een oorzaak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was er al bang voor maar het werd niet beter:(

Ik zal proberen om het vanavond eens overnieuw te doen.

Echt beter uitleggen lukt eigenlijk ook niet zo goed. Het is aan 1 kant echt paars/rood, een beurse plek lijkt het zeg maar en het is dikker dan normaal. Maar dat klinkt niet als iets om me meteen zorgen over te maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Caroline ik denk juist dat het omgekeerd is, dus dat het geen gevolg is van het rijden. normaal gesproken stroomt er bij opwinding extra bloed naar het geslachtsdeel (vooral duidelijk te zien bij een man...) en daarom ziet nijn's vulva er zo rood en gezwollen uit! Extra aantrekkelijk voor een rammetje natuurlijk. Of bedoel jij dat ook zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Caroline ik denk juist dat het omgekeerd is, dus dat het geen gevolg is van het rijden. normaal gesproken stroomt er bij opwinding extra bloed naar het geslachtsdeel (vooral duidelijk te zien bij een man...) en daarom ziet nijn's vulva er zo rood en gezwollen uit! Extra aantrekkelijk voor een rammetje natuurlijk. Of bedoel jij dat ook zo?

Ja en neen... zoals ik al schreef... ik heb het ook op BB gelezen en ik herinner me dat dat toen ook werd tegengesproken... beetje verwarrend al dat voortplantingsgedoe voor mij... ben daar niet zo mee bezig :lol:

Omdat het toen werd tegengesproken, dacht ik dus dat het ipv rams zijn, een gevolg was van het rams zijn...maar ik wilde vooral Yvonne snel geruststellen...

Het wordt ingewikkeld hé :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .