Ga naar inhoud

teddy gooit zijn voor naast zijn bakje


astrid1988

Aanbevolen berichten

voer bakje van teddy is zo stenen bakje en staat op de grond hij kan er gewoon makelijk bij . er staat altijd eten dus hij kan altijd lekekr eten elkedag verschoon ik zijn eten . hij hebt het ook een tijdje niet gedaan zijn eten er uit gegooit ik zag het vandaag dat di het er uit had geoiit hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een van mijn konijnen deed dat ook, maar die vond de biks die erin zaten niet zo lekker. Dus ben nu overgestapt naar SS.

Het kan ook verschillende redenen hebben bv. verveling, of je hebt gemengd voer en dan gooien ze wat ze niet lekker vinden weg of speelzichheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gebeurt dat nooit. Dille krijgt 's ochtends een klein handje voer, dat is dan echt binnen 2 minuten op. Datzelfde geld voor de avond, is ook zo op.

Het is hier ook zeer snel op, maar als het aan Muts ligt toch pas nadat het op de grond ligt.

Ik heb nu een hele grote bak voor het voer, de biks is echt een zielig klein beetje in die bak en die is zo groot dat ze niet verder komen dat hem schuin houden (Is een licht ding, dunne metalen ovenschaal die ik ergens goedkoop had gekocht maar niet in mijn ovetje bleek te kunnen) En wat ook goed werkt is als Pet in de voerbak zit, dan valt er ook weinig te smijten voor Muts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook gemengt voer . wat die de naast gooiet eet die ook wel eens op op zich wel grapig :mdr:. wat mijn konijntje ook doet is als ik ze hok veschoon is die zo lekker nieuwschrierig dan loopt die lekker in de weg hahaah en dan springt die afentoe in de lucht haha h is wel leuk om te zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja gemengd voer...het is beter om over te stappen op alleen biks. Je nijn gaat nu alle lekkere hapjes eruit eten en het belangrijkste eruit gooien en niet opeten. Daardoor mist ie dus belangrijke voedingsstoffen.

Ik heb hier ook een stenen voerbakje gehad, maar dit heeft er niet lang ingestaan want het werd gebruikt als plasbakkie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .