Ga naar inhoud

kiezen


nijntjemarlot

Aanbevolen berichten

vorige winter is mijn nijntje naar de DA geweest omdat ze erg kwijlden,

ik vond namelijk dat ze naar de DA moest maar me ouders vonden het niet nodig,

uiteindelijk dus ging ik naar de DA (wel na een tijdje zuren)

bleek dat haar kiesjes geslepen moesten worden

hoge rekening maar wel een blij kind zei me moeder tege idereen :D

en natuurlijk een lief konijntje

mare nu vraag ik me af of ze nog voor controle heen moet ?

wat zouden jullie doen?

oja de rede waarom der kiezen te lang waren :

ik had haar net een paar maandjes ze stond bij een kennis in de schuur en hij deed er niks mee,

ze kreeg gemengd voer en daardoor versleten der kiesjes niet ;)

gr marlotte:he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou goed opletten hoe je nijn eet, en of het kwijlen weer terugkomt. Dan zie je denk ik vanzelf of je naar de DA terug moet of niet. Eet je nijn goed, kwijlt ie niet en gaat alles verder prima, dan lijkt me dat er niks aan het handje is. Maar zo gauw er wel iets aan het handje is, wel even gaan natuurlijk, ondanks de hoge rekening, want dat hoort nou eenmaal bij je allerbeste maatje toch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijn is drie weken geleden aan zijn kiezen geholpen. Hij had er haken op en die beschadigde zijn wangen en tong. Sinds hij geholpen is wordt hij ook steeds dikker, maar dat is ook niet zo gek, want hij eet nu de hele dag hihihi.

Ik moest wel na een maand voor controle terugkomen trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn nijn is ook pas net bij de dierenarts geweest voor haken en voor zijn stifttanden, die moesten getrokken worden. Hij vond zichzelf erg zielig, maar begon gelijk weer overal aan te knagen nadat hij terug was. DA zei tegen mij dat ik het gewoon in de gaten moest gaan houden, maar dat het waarschijnlijk door de verwaarlozing bij de vorige eigennaar kwam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .