Ga naar inhoud

eet leeg wc roleltje op? is dit schadelijk voor hem?


Swa100

Aanbevolen berichten

Als hij niet teveel binnenkrijgt kan het geen kwaad. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat hij een heel wc-rolletje opeet, maar vaak lijkt het alsof konijnen karton eten terwijl ze het alleen kapot knabbelen.

Heeft hij voldoende hooi? Ik merk hier dat als het hooi per ongeluk op is dat mijn konijntjes aan papier beginnen, en dan natuurlijk bij voorkeur het behang :grrrrrr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier worden ook de wc rolletjes opgegeten (de wc rolletjes liggen in de ren en die staat op een laken, daar zie ik nooit stukjes karton liggen)

Ze hebben een wilgenbal liggen de houtjes uit de wilgenbal balletje en ieder2 knuffeltjes en allemaal een eigen huisje. Hooi is altijd op voorraad in het hooiruifje.

Nog eten ze de rolletjes op en een van de ventjes graaft altijd aan de rand van de ren op het laken en trekt zo het hele laken naar binnen. en vreet het laken aan (ja ziet het echt goed als het gewassen word dan zie je de gaten erin zitten.

Maar ze zitten allemaal binnen en onder het laken licht laminaat en daar laat ik ze niet op zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .