Ga naar inhoud

Kobus met spoed naar de da


YvonneH

Aanbevolen berichten

Lief dat je het vraagt, ik heb nu pas even tijd dus ik zal even een update geven ;)

Met Sisi gaat het op dit moment het beste, ze eet goed is weer echt om eten aan het vragen en heeft ook weer wat sprongetjes gemaakt in haar hok. Vandaag heb ik haar maar 2x ciseral gegeven en geen lactulose. Haar keutels zijn steeds overdag best wel zacht (lijken wel bd-keutels maar dan niet in een trosje) en 's avonds zien ze er goed uit.

Voor Ko heb ik vanmiddag nog metacam gehaald want ik had het idee dat hij nog pijn heeft. Gisteravond was hij nl best wel actief en vanmiddag was hij weer vrij rustig en at hij niet echt. (hij kan natuurlijk niet de hele dag eten maar het was toch een heel verschil met gisteravond en met Sisi.

De hele middag heb ik ook geen keutels gezien maar nu is hij gelukkig wel weer aan het rondkijken in zijn nieuwe kooi (die is 1.40m dus dan kan hij wat meer bewegen) en eet ook weer wat. Ook zijn er weer keuteltjes maar wel kleiner dan gister.

Ko heeft vandaag 3x ciseral, 2x lactulose en 1x metacam gehad vandaag.

Ik zal hem goed in de gaten blijven houden en hopelijk gaat hij weer lekker etenen vooral ook weer goed keutelen.

Ik wilde hem net gaan dwangvoeren maar nu eet hij toch weer zelf.

Het liefst eet toch biks dus hopelijk kan dat geen kwaad (vanmiddag heeft hij ook een bordje groen op maar nog steeds bijna geen hooi).

aangepast door YvonneH
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .