Ga naar inhoud

Veel kettingkeutels bij Teddy dwerg.


Sascha

Aanbevolen berichten

prozyme kan je eigelijk elke dag geven, het lijkt een beetje op wit poeder, precies drugs hihi :)

ik geef mn konijnen ook altijd wat prozyme af en toe als ik slingertjes vind, maar kheb al gemerkt dat adaya de slinger keutels er zelf uit trekt hihi :) maja tschijnt dat ze der echt buikpijn van krijgen enzo van die slingerkeutels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cira heeft ook regelmatig een paar keutels die aan elkaar zitten.. meestal 2 of 3 keutels aan elkaar... en ik denk wel iedere dag.. maar ze heeft ook veel "normale" keutels. ik maak me er niet al te veel zorgen om omdat ze nog erg in haar oude haren zit die er makkelijk uit gaan. Ik kam haar nu dan ook regelmatig zodat je zo min mogelijk binnen krijgt.. maar helemaal voorkomen kan het niet..

ik denk dat ik ook van dat spul ga aanschaffen voor de zekerheid. Een ananas (verse) heb ik namelijk NOOIT in huis ;) haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef ook regelmatig prozyme, gewoon een mespuntje op een blaadje witlof ofzo, beetje vochtig maken en dan plakt het poeder er makkelijk op.

Misschien als tip; je kunt de verse ananas door de blender doen, zodat je sap/moes krijgt. Ik vries het dan in in zo'n ijsblokjes zakje, en wanneer ik het nodig heb laat ik een "blokje" ontdooien.

Nu Sam het gewend is vindt hij het heerlijk en zit 's morgens al op zijn fruithapje te wachten en heeft aanzienlijk minder kettingkeutels.

Er is een aantal maanden een haarbal, die een verstopping veroorzaakte uit zijn maag verwijderd en dit was een zware operatie. Gelukkig door mijn allertheid en alle tips van de BB'ers, is het allemaal suc6vol verlopen. Maar ik wil dit nooit meer meemaken, de prozyme en ananas werken prima:party:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alies, het verhaal van die operatie zou ik eigenlijk graag lezen... zie je het zitten om dat eens op te schrijven. Ook waarom de DA besloten had om te operenen, wat hij voordien geprobeert had enzo...lijkt me heel interessant,vooral omdat het goed is afgelopen...ik heb hier ôp BB nog nooit zo'n verhaal met goede afloop gelezen , denk dat nog wel een paar mensen hier dat verhaal graag zouden horen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alies, het verhaal van die operatie zou ik eigenlijk graag lezen... zie je het zitten om dat eens op te schrijven. Ook waarom de DA besloten had om te operenen, wat hij voordien geprobeert had enzo...lijkt me heel interessant,vooral omdat het goed is afgelopen...ik heb hier ôp BB nog nooit zo'n verhaal met goede afloop gelezen , denk dat nog wel een paar mensen hier dat verhaal graag zouden horen...

Carolien ik stuur je ff een pb-tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond de laatste tijd ook af en toe kettingkeutels, en vorige week zelfs een rij met 10 keutels!

Ik heb dus na het lezen van dit topic ook meteen prozyme besteld en had het na een dag al in huis.

Ik vroeg me af hoe vaak jullie het geven? in het blaadje staat 3x per dag, maar Binky is niet ziek of wat dan ook, dus dat lijkt me wat overdreven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .