Ga naar inhoud

Wit spul aan de binnenkant van een oog.


Sascha

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik was net op de kinderboerderij, en hun vangen ook konijnen op. Nu zag ik dus een konijntje, met wit spul aan de binnenkant van zijn/haar oog. Ik wil erachter komen welk geslacht dit konijntje is, en stel dat het een man is mijn oma dan overhalen om deze te laten castreren en bij koetje. Want bij nader inzien vind ik het wel heel sneu dat ik misschien een konijntje van oma wegneem omdat ze er toch wel lief tegen doet. Ik hoop echt dat het lukt, want ik snap oma dus niet. Wat maakt het nou uit of je 1 kooi hebt en 1 konijn, of 1 kooi en 2 konijnen.. Ik denk gewoon dat koetje het heel fijn zou hebben met een leuke vriend. Ik gok ook dat dit konijntje niet de jongste meer is. Ach, wat geeft het. Maar om even terug te komen, zou dit een zorgenkindje zijn? Want is het erg dat er spul aan de binnenkant van zijn/haar oogje zit?

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou wel willen, maar het is mijn konijntje niet. Dit konijntje zit op de kinderboerderij te wachten op een nieuw baasje. Ik ben bezig oma over te halen nog een vriendje erbij te nemen voor Koetje. Als dit lukt, wordt of stamper gecastreerd en naar oma gebracht, of dat konijntje van de kinderboerderij. Dus even kijken of het gaat lukken. Ik ben nu bezig met artikels te kopieren van bb waarbij wordt uitgelegd dat konijntjes echt een soortgenootje nodig hebben. Ik hoop dat het lukt, en als het lukt ga ik dat konijntje van de kinderboerderij ophalen. ( de kinderboerderij vangt ook konijnen op, dit is er 1 van )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .