Ga naar inhoud

Willow neemt de druppels niet


Mirrin&Catootje

Aanbevolen berichten

Goed zeg dat die mensen je een aantal handige tips hebben gegeven.

Wat het geven van medicatie betreft ben ik zelf ook meer van het "niet lang helle principe"voor de niet limburgers onder ons..."niet lang zeuren principe ;))....

Hoe sneller het gebeurt is des te sneller zijn ze er ook vanaf....

Als je je konijn goed vast hebt kan er niks gebeuren.... Zorg wel dat je altijd zit als je zoiets doet... zodat als je konijn begint te spartelen het niet uit je handen de grond op kan vallen...

Hoe langer je erover doet... hoe moeilijker en stresserender het word!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af...of we niet beter de DA'en van Wilehelmina bij onze volgende donatie-actie een doos chocolade sturen... hoeveel leden die hier al gratis (!!!) geholpen hebben...:bounce:

Ja goed plan! Had nl vandaag nog een mailtje van ze. Dat ik over 2 wkn kan overstappen op de Duplocilline als het dan niet over zou zijn... dus ik vindt ook dat ze super goed zijn in advies geven! Ze weten ook echt waar ze het over hebben!

Kan dan wel een hele grote doos chocolade worden toch... Hier in Limburg zit een ontzettend goed chocolaterie. niet goedkoop maar je krijgt dan ook wat! www.visser-chocolade.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .