Ga naar inhoud

snot


Mirrin&Catootje

Aanbevolen berichten

niet lullig bedoeld, maar 2 weken "garantie" op willow???

Voor het geval dat hij "omvalt" ofzo? Nou dan ben je naar mijn idee ook erg zeker van de gezondheid van je nestjes of niet dan? Als je goed fokt weet je ook de erfelijke ziektes enzo en dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je met beestjes die erfelijke ziektes hebben in de stamboom niet meer fokt (tenminste als ik me dat zo bedenk).

Wel erg rot dat je zo'n ervaring moet opdoen :(

Als ze "garantie" geeft lijkt het me ook inderdaad heeeeel erg op zijn plek om de medische kosten te vergoeden, zeker als ze in de wetenschap was dat het beestje ziek was/is!

aangepast door Miss Tigger
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss Tigger: Dat is tegenwoordig zo! Niet alleen op willow hoor, maar als er iets is met een dier wat je koopt, dan heb je zelfs bij huisdieren het recht om ze of terug te brengen of de kosten te verhalen op de verkoper/fokker.

Er kunnen nl altijd dingen zijn die een verkoper/fokker niet had kunnen zien of zo iets.

Heb het even nagekeken. Heb Willow de 16de aug. opgehaald dus het valt nog in de "garantie"

aangepast door Mirrin&Catootje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .