Ga naar inhoud

Reza's castratie


chacha

Aanbevolen berichten

Morgen is het zover...

Morgen wordt Reza gecastreerd.

Vind het toch maar spannend...

Haar logeeradres is klaar, alleen moeten er nog wat handdoeken in het hok.

Ik heb alles in huis, behalve hetgeen wat ik bij de DA moet halen (wat bijna alles is:mdr:).

Kelly heeft me ook wat opgestuurd voor Reza, hopelijk komt dat morgen aan, ik vind het echt heel lief van je Kel!

Ik moet haar morgen trouwens om half 11 binnen brengen.

Ga maar vroeg in mijn bedje duiken, zodat ik genoeg uitgerust ben voor komende dagen en nachten:bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En jullie geduim heeft geholpen!

Ik heb om half twee gebeld, en alles was goed gegaan en Reza was al wakker en stond al wat recht :party:

We gaan haar normaal gezien straks ophalen om 9 uur, omdat de DA geen konijnen weggeeft die nog niet goed op hun 4 pootjes kunnen staan.

En Kelly haar pakketje is juist op tijd aangekomen:)(Er zit dwangvoer, ss en een spuitje zonder naald in...)

Mijn mama gaat straks waarschijnlijk nog bellen, om te vragen of we haar niet vroeger moeten halen, omdat het daarjuist al goed ging.

Fluf ziet er wel wat zielig uit hoor, hij is dan ook wat blijer dan anders als ik bij hem kom zitten.

Reza haar hok is helemaal klaar, alleen het hooi en het water er nog in, maar dat doe ik als ze er is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We mogen haar een half uurtje vroeger komen ophalen:p

De klok tikt langzaam, te langzaam naar mijn zin, want ik wil haar zo snel mogelijk terug hebben, maar het is wel goed vind ik dat de DA ze pas weggeeft als ze goed wakker is.

Bedankt hoor Caroline:)

Ik zal deze avond (laat) nog wel iets laten horen hoe het gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOk bij voedsters...

Geen idee hoor...misschien eten ze wel meer dan wij denken ofzo...gevoed door onze angst dat ze het niet doen ?

Lees hier ook wel eens van een niet-etend konijn, dat achteraf een 'beetje etend konijn' bleek te zijn..

Of niet keutelend, dat later toch een beetje keutelend was...

Geen idee hoe het zit, maar ik vind het wel zorgvuldig van een dierenarts..

Moet ook zeggen dat ik met geen van alle geholpen konijnen eetproblemen heb gehad..Gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik je nog een tip geven? Doe geen hooi in haar hok, dat kan haar irriteren doordat het in en rond de wond kan prikken, beter lekker wat handdoeken erin leggen.

Muis had hier de eerste dagen geen zin in biks, maar wel in verse groente en kruiden, misschien ook een tip voor als ze niet wil eten. Heel veel sterkte, ik weet hoe het is, maar het komt goed, hoe erg je je ook zorgen maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, we zijn (al eventjes) thuis:)

Ze is vrij levendig, heeft zich al zeer uitgebreid gewassen.

Ze ligt in haar toiletbak, ze heeft precies liever karton dan handdoek (in de toiletbak zit karton).

Ze 'dook' daarjuist wel regelmatig naar haar buik, en begint dan te likken.

Ik vrees dat ze dus aan haar wonde zit...

Straks toch een Reza met een sok om?

Ik ga het nog afwachten, het is niet duidelijk of ze aan haar wonde zit of ernaast.

Ik denk dat ik straks er toch wat eten in ga moeten proberen te stoppen, ze wilt nu nog niet eten, maar ze is hier ook nog niet zolang, ik ga straks nog is proberen.

Ik heb een laag waterbakje, een bakje met biks en groenten, en dan ook nog los hooi, maar ik denk dat ik dat straks ook in een bakje doe, dan zal ze er minder snel op gaan liggen, nu is ze er al een paar keer op gaan zitten.

Voor zover het verslag van Reza:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .