Ga naar inhoud

Grote ballen...


Jalke

Aanbevolen berichten

Omdat ie 2 even grote ballen heeft is dat niet normaal? Ik lees hier van mensen dat het normaal is en vaker gezien hebben of zelfs hun eigen konijn het heeft en dat het niet normaal ....

Dus kan er uit opmaken dat het gewoon kan, maar ook niet goed zou kunnen zijn, maar als het niet goed is zitten daar dan niet symtonen aan vast? Ik bedoel hij heeft verder nergens last van.

Beetje gemengde gevoelens krijg ik hierdoor (waar ik al bang voor was...)

Jong is touwens 3 mnd ongeveer. (volgens dierenwinkel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier wat fotos, groot zijn ze niet eerder beetje langwerpige sakjes waar wat kleine balletjes inzitten zeg maar verder is het ja meer vel zeg maar (lastig uitleggen) hier 3 fotos, het is niet groot of dik ofzo gewoon opvallend, lijkt me persoonlijk best gezond, gewoon beetje grote zakken hebben mensen ook wel eens :$

2hn0rv7.jpg

28hpx4y.jpg

2d2c03l.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een maand of 3 dat betwijfel ik ergens, maar als je hem op de kop houd of opzij trekken ze vaak ook de ballen op vandaar dat het nu meer zakjes zijn dan ballen. Ik vermoed als ik zo kijk dat dit wel te groot of hangballen inderdaad gaan worden. Dan is castratie echt de enige oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zijn mega die van een vlaam:whistle2:

Binnenkort is mijn vlaam ook balloos :whistle2:

Juist !

En bij onze vlaam Polle zag het er dus net zo uit als op de foto van Jalke..

Polle languit en dan visite hebben...........genant !!!

Je hoorde ze nog net niet klotsen...

ZAG, want sinds gister is Polle balloos...en volgens de dierenarts waren ze inderdaad mega.....

Dus het komt voor zonder dat het iets 'ergs' hoeft te zijn....

aangepast door ZaZa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .