Ga naar inhoud

maden


teddy widder

Aanbevolen berichten

Hallo

wie kan mij helpen Ik heb een konijntje van ruim 3 mnd oud

toen ik haar vanmorgen borstelde zag ik dat bij haar anus witte wormpjes uitkwamen ook bij haar geslachts deel zitten ze vast

moetik deze laten verwijderen of kan ik bij de dierenspeciaalzaak anti -myasis :duivel::duivel: halen of reagurad

wie weet raad en wat moet ik doen

dit is zo'n schattig konijntje en ik wil haar niet verliezen

grt teddy widder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel jammer om dit te lezen, teddy widder. Je vraagt hier advies, dat krijg je van mensen die als de beste weten wat je moet doen als je een ziek nijntje hebt, en vervolgens ga je vertellen dat je de raad van je DA opvolgt die zegt dat je de volgende dag kunt komen. Zorg voor je beestje, al is het midden in de nacht, is echt het allerbelangrijkste wat je je moet beseffen als je er eentje aanschaft.

Het is dus echt heel belangrijk dat je in het vervolg weet dat je naar een dierenarts kunt gaan die dienst heeft in de avond of in het weekend.

aangepast door Rian
Link naar reactie
Delen op andere sites

zag er nog vrij rustig uit maar wilde toch nog wachten tot morgenvroeg

ze is al wat levendiger en dat is al een hele geruststelling

heb ze lekker binnen staan zodat ik ze goed in de gaten kan houden

het badedas badje heeft haar echt goed gedaan en ze vond het heerlijk om met haar kontje in te zitten

Heb haar net nog beken en er komen nu geen wormpje meer uit

ik hoop dat dat zo blijft anders wacht ik niet tot morgen dan ben ik meteen bij de dierenarts

ik laat morgen wel weer iets van mij weten goed

ik blijf nog wel online maar ik reageer niet meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je reageert niet meer??? Pardon? Maar jij bent degene die hier om hulp komt vragen en het gaat om jouw konijn.

Mensen hier maken zich zorgen en stellen daarom bepaalde vragen.

Een maden besmetting is niet zomaar iets als een gebroken nageltje....

Dat er nu geen maden meer te zien zijn wil trouwens niet zeggen dat er ook geen maden meer zijn!

Het is een teddy konijn neem ik aan? Heb je haar achterkant dan nu ook gekortwiekt?

In ieder geval wel goed dat je nog naar de dierenarts bent geweest! Ik hoop dat jullie alles opgelost krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .