Ga naar inhoud

Aubiose toch beetje gevaarlijk spul..


Rian

Aanbevolen berichten

Vanmiddag ontdekte ik in het hok van mijn nijntjes een flink scherp stuk aubiose...met bloed eraan. Wat bleek? Het heeft in een achterpootje van een van de nijntjes gestoken!! Ze had al een wondje, nu heeft ze er weer een. Ik vond de laatste tijd ook al dat er erg grove, scherpe stukken aubiose tussen zaten, ik haalde ze al zoveel mogelijk eruit, en als ik er zelf eens met mijn handpalmen op ging leunen voelde het alles behalve lekker! Heb dus meteen alle aubiose uit het hok gehaald en weer vervangen door houtvezel. Ik hoop dat niemand van jullie aubiose-gebruikers hetzelfde probleem zal krijgen, dus ik dacht: ik zet dit bericht even ter informatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik haal het altijd bij dezelfde dierenwinkel, eerst hadden ze de officiele aubiose (dus waar ook echt de merknaam op het pak stond) maar ineens stapten ze over op zelf verpakken (was goedkoper) en sindsdien krijg ik van die enorme stukken ertussen, ik zal dit zeker gaan melden daar want echt blij word ik er niet van als ik het ineens IN mijn konijnen steekt!!!:grrrrrr:

@Miss Tigger: het is zelfs zo erg dat als ik het tussen mijn vingers rol, ik voorzichtig moet zijn dat ik me er niet aan prik!

aangepast door Rian
Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is aubiose precies? bodembedekking natuurlijk, maar verder . . het zaagsel bevalt me niet echt. Bij ons vosje gaat het in haar haren zitten en ik vind het bij onze andere twee grotere konijnen niet goed absorberen. Krijg ze niet zindelijk dus altijd zo'n plas in het hoekje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er nog een aubiose gebruiker die in de buurt van Zwolle woont?

Hebben nog een megapak staan, maar zijn zelf over gegaan op lege hokken met korrels enzo in hun wc's. Mag gratis mee hoor.

(omgeving Ede kan ook, daar komen we om de week dan nemen we het mee voor de liefhebber).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben gaan kijken bij de Aveve, maar daar zag ik dus alleen maar die hele kleine pakken (de echte), ga jij daar in Heugem Anouk? Hebben ze daar dan toch die grote pakken? Ik zag ze niet!

ja ik koop die in heugem ja ,daar hebben ze die hele greote verpakkingen indd ,staan achter in het grote magazijn ,kan je zelf nemen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .