Ga naar inhoud

is een oud broodje goed voor je konijn??


nijntjemarlot

Aanbevolen berichten

Mijn konijn krijgt 1 keer in de paar weken een stukje, maar ik denk ook niet dat elke dag goed is, hij kan beter een wortel eten voor zn tandjes :)

(Niet dat mijne dat doet, hij lust het niet, maar hij heeft wel andere dingen waar ie zn tandenmee slijpt hahh :P )

Voor de slijtage van de tanden is vooral hooi eten het beste, omdat een konijn daar lang op moet kauwen. Knagen heeft niet zo veel effect, langdurig kauwen wel.

Ik weet niet wat voor andere dingen jij je konijn geeft maar toch hopelijk niet van die knaagstenen uit de dierenwinkel? Die zijn namelijk heel slecht voor je konijn en hebben ook geen nut.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de slijtage van de tanden is vooral hooi eten het beste, omdat een konijn daar lang op moet kauwen. Knagen heeft niet zo veel effect, langdurig kauwen wel.

Ik weet niet wat voor andere dingen jij je konijn geeft maar toch hopelijk niet van die knaagstenen uit de dierenwinkel? Die zijn namelijk heel slecht voor je konijn en hebben ook geen nut.

Nee, die krijgt ze niet hoor :P

En ze eet ook heel veel hooi, elke dag vers hooi :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .