Ga naar inhoud

Inenten onze nijnen


Miranda70

Aanbevolen berichten

Hee,,

Hier in Uden is ook een dierenwinkel ( Beestenpot Discus )

En daar komt 23 augustus of 6 september een dierenarts,

en die komt de konijntjes inenten. Ik ga er 23 augustes heen met Snoopy.

Het kost 7,50 euro per konijn. Maar je moet wel eerst bellen, om te zeggen dat je wilt komen en hoeveel konijnen je meeneemt. Als je het wilt he :) En als je vraagt om ze ook verder te laten kijken op gezondheid enzo dan doen ze dat ook.

Groetjes Claire

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je informatie Claire. Uden is me eigenlijk een beetje te ver (toch wel een klein half uurtje rijden) voor onze nijnen, maar ik denk er nog even over naar. Ik heb net naar een dierenarts hier in Wijchen gebeld en daar kost het € 22,50 per konijn. We zijn daar ook een aantal weken geleden geweest toen een van onze nijnen maden had en de dierenarts die wij op dat moment hadden (er zijn er geloof ik meer) leek me niet echt kundig. We zijn er nl. 2 dagen achter elkaar geweest (de eerste keer op tijd, de maden zaten toen nog niet binnen, gelukkig heeft ze toen wel een spuitje gehad tegen de maden maar de volgende dag zaten er nog maden boven haar staartje waar de dierenarts niet eens gekeken had en die hebben wel een wond gemaakt. Gelukkig heeft ze het toch gered en gaat het nu weer goed met haar).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, maar dan ga je denk ik niet op een inentings dag, want 22,50 euro is wel redelijk duur

Dat valt wel mee hoor voor... Waarschijnlijk krijgen ze dan beide entingen. Ik was hier in Eindhoven altijd nog meer kwijt (37,50 voor het eerste konijn en ongeveer 17 euro voor het tweede konijn).

Ik zou ook een dierenarts dichter in de buurt zoeken. Als er dan een keer iets aan de hand is hoef je niet zover te reizen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
wat voor een ras is het konijntje van 10 weken?

Als het een klein soort is zou ik zeker wachten met inenten tot die 12 weken is

Mijn nijntje moet worden ingeent,ze is nu bijna 12 weekjes.

Ik heb gehoord over die dagen om in te enten maar kan iemand mij helpen wanneer deze dagen zijn en in welke maand?Ik woon in Den Haag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .