Ga naar inhoud

Blind?


Rian

Aanbevolen berichten

Kun je met het blote oog zien of een konijn blind is? Is heb hier wel eens een aantal dingen gelezen over blindheid bij konijnen, en eigenlijk valt me op dat een van mijn nijnen (Poo, de ram) aan een kant een wit-blauwige vlek in zijn oog heeft waar zijn pupil zit, en ik vind het eigenlijk wel lijken op een blind oog...hij springt ook wel eens tegen de bank in plaats van erop, al doet hij dat vooral uit gekkigheid volgens mij. Hij loopt verder nergens tegenaan. Ook als ik zijn foto's bekijk zie ik dat in plaats van een rood oog door de flits, het oog blauwig kleurt.

Wie weet hier wat meer over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar ben ik het niet helemaal mee eens dieren4ever, ik heb wel eens konijnen gehadwaarvan ik dacht dat ze blind waren en dat ze toch achteraf nog konden zien, de da kan kijken of de pupil nog reageert op licht, dus de enige die echt uitsluitsel kan geven is een da. Ik heb ook nog nooit een da gezien die met een vinger gaat kijken of een konijn nog ziet of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .