Ga naar inhoud

ziek konijntje


zwarte panter

Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Oh.. dan maakt ik me deze keer iets te snel zorgen. Ik zal de keutels vandaag nog even aankijken, hij is in ieder geval al veel levendiger.

En ja, ze zijn beiden met panacur behandeld. Had hier op het forum volgens mij al meermaals gelezen dat dat het beste was, dus was ik daar wel gerust in.

En ook zijn eetlust komt stilaan terug in orde daarnet heeft hij al een beetje wortelloof, een blaadje witloof en 3 blaadjes basilicum op.

Hij is momenteel alleen heel kieskeurig over zijn hooi. Heb ondertussen al alle verschillende zakken staan die ze in de winkel hadden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat steeds beter met Hypoliet. Hij begint elke keer spontaan te eten. De derde zak hooi die ik probeerde vond hij ook lekker en hij eet er al redelijk veel van. Sinds vandaag is zijn buikje ook weer minder hard, dus dat zal ook wel beteren.

En sinds gisterenavond is hij voor de eerste keer languit gaan liggen. Hij doet het nog wel rustigaan en valt niet zoals Eufrasie gewoon op zijn zij.

Vanavond gingen ze de hele tijd languit tegen elkaar liggen.

Ik denk dat hij deze keer echt opknapt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .