Ga naar inhoud

De nieuwe liefde van Tobias


Evee

Aanbevolen berichten

Tja... naast dol te zijn op Vlekje blijkt Tobias ook een enorme appel-fan te zijn 8)

Ik bracht de nijntjes net een lekkere bak groente en Tobias kwam op de bak afgerend, pakte een stuk appel en ging me er toch van zitten smullen! :) En dat terwijl ik het idee had dat Tobias helemaal niet zo een groente&fruit fan was.

Zie hier Tobias met zijn stuk appel:

tobiasmetappel8lm.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk is dat he, om te zien hoe ze een voorkeur hebben voor bepaalde groenten/fruit, terwijl anderen er nauwelijks naar omkijken...

Swiffer wordt ook zo fanatiek als ze appel ruikt, wordt ze heel wild, gaat lopen draaien en nerveus doen....heel apart.

ehm.....vindt je het gek dat ze erop vloog...haar brokjes zijn op....hahahaha :tease:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah nou er liggen er nog wel een paar in hoor!!! Maar die nijnen van ons worden een beetje dikzakjes (Bruintje krijgt zelfs een wam! Als man zijnde!!!) dat kan natuurlijk niet. Nou zijn de buitennijnen goed op gewicht hoor, die mogen zelfs wel wat aankomen en krijgen dus nog wel eens een extra handje voer, maar goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .