Ga naar inhoud

heeft Polleke een kiesprobleem of toch wat anders


pol&kik

Aanbevolen berichten

Mijn voedster van 3.5 jaar, Polleke is vrij mager

Altijd al geweest.

Ik heb alles al geprobeerd om haar wat dikker te laten worden. Alleen eten zonder haar zusje erbij, lekkere dingetjes toestoppen, het helpt niet. Nu moest ik denken aan dat verhaal van die marktplaats-angora nijntje die ondervoed was. Die at als een razende roeland maar kwam niet aan....

Polleke eet wel, en ze komt elke morgen blij aangehuppelt voor haar biks. ze mankeert verder niks.

waarom blijft ze zo dun? Is er wat met haar kiesjes/tandjes?

Ik heb altijd genoeg hooi en wilgentakken gegeven.

Ik heb hiervoor een nijn gehad maar hij is overleden aan ouderdom(9.5 jaar ). Nu heb ik dus nooit echt een ziek konijntje gehad.

maar Polleke lijkt niet ziek, ze is vrolijk en knarsttand niet.

Ik ben benieuwd!

ps : Ik heb contact gehad met mijn konijnkundige dierenarts en deze houd in de computer bij hoe het met alle dieren is. Zij heeft Polleke 1 maanden geleden ook gezien voor de entingen en ze vond haar niet te mager...

Ze zei dat ik het eventjes moest aankijken maar dat als het zo bleef ik een afspraak moest maken en ze houd contact

Link naar reactie
Delen op andere sites

haar vacht is dun met rijplekken door de andere voedster, en niet zo zacht als die van haar zusje.

Ik heb ook bedacht dat ze misschien niet mag meeeten van Kiki, zou dat kunnen?

dat probleem word snel opgelost dan want er komt een ex-ram bij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .