Ga naar inhoud

Fuz weer bij da


YvonneH

Aanbevolen berichten

Ging Fuz z'n wond eindelijk dicht, heeft die flapdrol de boel erboven stuk zitten bijten :whip:.

Van het weekend had hij 's nachts een hele plek open gebeten en gisterochtend nog een plek erbij. Vanmorgen moest hij op controle voor z'n hechtingen en nietjes te verwijderen. We hadden afgesproken het aan te kijken tot morgen en als het niet ging moest hij dan worden opgenomen. Ik had plaatselijke verdoving meegekregen voor als hij ging bijten om te kijken of het van de pijn kwam. Eenmaal thuis begon hij vrij snel weer te bijten (weer 2 open plekken) dus ik dat spul erop gedaan en hem los laten lopen. Na een half uurtje moest hij weer in z'n hok en weer bijten. Ik had ook een kap mee maar die kreeg ik niet om (heeft hij nu bij da wel om). Hij bijt er op of hij springt de lucht in. Nu is hij dus toch opgenomen bij de da :(. Hele volksverhuizing, hooibel, hooi en voer mee. Morgen kan ik weer bellen en hopelijk gedraagt hij zich nu een beetje zodat ik hem snel weer op kan halen. Het is zo ongezellig nu in de kamer :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, hij is er weer! Het is echt geen gezicht die kap! En ook wel een beetje zielig. Net wilde hij eten maar dat valt nog niet mee met zo'n ding. Alles schuift aan de kant en net lag hij te slapen in z'n toilet, staat hij op heeft hij een berg korrels in die kap zitten :blink:.

Hij heeft iig lekker gegeten en probeerd zich te wassen, wat dus niet lukt met zo'n ding. Ik zal straks wat foto's plaatsen van hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ja arm ding, met zo'n lastige kap op! Koda(mijn hondje) is altijd al een beetje onhandig en met zo'n kap is het helemaal erg, lastig eten, allemaal dingen die in de kap gaan zitten etc, echt een beetje sneu..Ik hoop dat ie snel weer dat ding af mag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .