Ga naar inhoud

Dommel gecastreerd!


Dommel

Aanbevolen berichten

Hihi, ik word nou nooooooit overbezorgd genoemd:whistle:

Fijn dat het al beter met hem gaat:)

Hahaha heb jij dat ook :) normaal gesproken ben ik erg nuchter en is de wederhelft juist de drama queen.. of ja king.. maar nu ben ik blijkbaar overbezorgd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voel me bijna schuldig.. want morgen nemen we hem mee in de auto.. slapen namelijk 1 nachtje ergens anders en hij moet zn medicijnen hebben.. of is het slimmer om hem toch thuis te laten? We gaan morgenochtend weg en komen zondag eind vd middag terug.. :blink: net te lang he.. voor hem dan. Die andere twee redden zich wel met een flinke bak groen enzo..

als ie medicijnen moet krijgen is het overmacht en zul je hem dus wel mee moeten nemen! je handelt toch voor zijn bestwil....

je hebt dus weinig keuze.... niet schuldig voelen dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha heb jij dat ook :) normaal gesproken ben ik erg nuchter en is de wederhelft juist de drama queen.. of ja king.. maar nu ben ik blijkbaar overbezorgd!

Ik ben normaal ook erg nuchter en rustig hoor, behalve als het om mijn diertjes gaat:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dommel is weer zo goed als de oude! :)

Heeft nog medicijnen maar de zwelling is zo goed als verdwenen.

Hij heeft al rond gehupt met zn vriendinnetje (onder toezicht want het is pas n week geleden).. maar hij heeft niet eens geprobeerd te rijden. Ze zijn verder super lief samen. Ze zitten nog wel in aparte kooien. Volgende week mogen ze echt weer full time samen. Maar dan zijn ze bij Aniek want dan gaan we op vakantie.

Wat een pret, uit logeren en nog samenwonen ook :$.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .