Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Mijn lieve voedster Dirkje(8,5jaar) is helaas weer weduwe geworden. De opvang in de buurt heeft niet direct een senior man beschikbaar dus ik ben nu hard op zoek. Ik moet zeggen dat het vinden van een gecastreerde oudere ram best wel tegen valt.
Heeft iemand ervaring met een senior dame & jonge ram? 

Geplaatst:

Ja die pagina heb ik gezien! Wij wonen in Alblasserdam en vind die rammen op best een lange afstand rijden zitten. Dat houd me nu een beetje tegen. Dirkje is sowieso geen fan van auto rijden. Ik hoop stiekem iets dichterbij iets te vinden

Geplaatst:
1 uur geleden, MichellePol zei:

Ik hoop stiekem iets dichterbij iets te vinden

Knijn & Co heeft vaak rammen, al weet ik niet of daar nu ook senioren tussen zitten. Maar je kunt ze altijd bellen (zit in Bavel, is vanaf jullie best goed te doen denk ik?)

Geplaatst:
10 uren geleden, MichellePol zei:

Heeft iemand ervaring met een senior dame & jonge ram? 

Ik heb wel ervaring met een senior ram en jonge voedster. Daar zit wel een behoorlijk energie verschil in, wat hier geen problemen geeft, maar dat kan natuurlijk wel. 

Mijn advies zou zijn om als je geen senior ram kan vinden, om wel een volwassen ram te kiezen, geen hele jonge, 2+ jaar is prima. Dus voorbij de puberteit. Maar als de karakters een goede match zijn, is leeftijd minder belangrijk. 

Geplaatst:

Iemand ervaring met animal home in Zoetermeer? 

Ben vandaag elders geweest om te kijken naar een geschikte partner. Ze zeiden een opvang te zijn maar aan de huisvesting te zien kreeg ik er een nare smaak van. Ik durfde mijn Dirkje daar zeker niet achter te laten voor een koppelvakantie.

• 4 weken later...
Geplaatst:

@MichellePolheb je inmiddels al een maatje gevonden voor je konijn? Ik heb sinds twee weken een rammetje alleen...Het vrouwtje hebben we helaas moeten laten inslapen. We merken dat hij het op zich best goed doet, alleen knaagt het dat hij nu alleen zit. We merken ook dat in zijn verzorging hij een maatje mist (zijn oogjes werden netjes schoongehouden door zijn partner....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .