Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo allemaal,

Wij willen een kleine vakantieopvang beginnen voor konijnen in regio Tilburg, puur als liefhebberij. We willen een grote natuurlijke ren maken met in ons tuinhuisje een fijn binnenhok. Als motto dat de konijnen ook een fijne tijd moeten hebben , wanneer de baasjes weg zijn. Wij hebben zelf 4 konijnen, die zitten ook in eenzelfde buitenren/hok.

Nu vroeg ik me af of hier uberhaupt wel vraag naar is, zijn er konijnen liefhebbers die hier ervaring mee hebben?

Groet Rachel

Geplaatst: (aangepast)

Geen ervaring maar ik denk niet dat je konijnen van verschillende eigenaars in dezelfde ruimte moet laten verblijven. Onze konijnen gaan naar de kleinschalige konijnenpension/opvang in Spijk. Ze zitten daar op een ruime etage in een flathok en ze gaan daar een paar uur per dag in een ren van ik schat 4m². 

aangepast door Cheeta26
Geplaatst:
8 uren geleden, rachel1234 zei:

We willen een grote natuurlijke ren maken met in ons tuinhuisje een fijn binnenhok.

Doe je alle 'vreemde' konijnen bij elkaar in één ruimte? Je moet alles wel gescheiden houden. En denk ook even aan de eisen: moeten de konijnen gevaccineerd zijn?

Wat gebeurt er als een konijn naar de DA moet. Je zult alles goed moeten regelen. Het is wat anders dan één of twee konijnen van familie/kennissen opvangen.

Maar als het goed georganiseerd is, zal er best vraag naar zijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .