Esther Ollie Geplaatst: 7 augustus Geplaatst: 7 augustus (aangepast) Hi, Mijn lieve konijntje Ollie heeft megacolon. Is er iemand die ook een konijn heeft met megacolon en interesse heeft om in contact te komen met andere baasjes om erover te praten? Ik ben zelf nog erg zoekende naar hoe ik hiermee moet omgaan. In mijn omgeving kan ik mijn ei niet echt kwijt, omdat niemand ervaring heeft met deze aandoening. Het is natuurlijk ook vrij zeldzaam bij konijnen. Daarom ben ik op zoek naar andere bun parents die dit herkennen en interesse hebben om ervaringen te delen of gewoon even te praten/kletsen. Voel je vrij om hieronder te reageren of mij een privébericht te sturen als je interesse hebt om te praten of ervaringen wilt delen. liefs, Esther 7 augustus aangepast door Esther Ollie
happy211 Geplaatst: 8 augustus Geplaatst: 8 augustus Welkom op Bunnybunch, je bent hier zeker op het juiste adres om ervaringen uit te wisselen over jouw konijnen. Ik ben zelf wat minder bekend met megacolon (als in, zelf geen directe ervaring mee), maar heb je dit artikel al gevonden? https://www.bunnybunch.nl/megacolon-bij-konijnen/ Wat zijn dingen waar je tegenaan loopt?
Aanbevolen berichten