Ga naar inhoud

Opgezwollen buikje!


dotje2001

Aanbevolen berichten

hoi allemaal,


 


1 van mijn konijntjes heeft een opgezwollen buik! Ik zou echt niet weten waardoor het zou kunnen komen, want ze eet goed ze drinkt goed en ze is super levendig! Ik controleer ze dagelijks maar nu had 1 van mijn voedsterjes een erg opgezwollen buik! weet iemand zat het zou kunnen zijn? ze is kerngezond bevalve haar buik, het voelt percies of er kleintjes inzitten maar dat kan niet want de ram waar we bij zit is gecastreerd.


 


Een maand geleden heeft ze dit nog eens gehad en ze zijn toen direct naar de DA gegaan die zei dat het een zwangerschap was van een wild konijn maar dat bleek het toch niet te zijn en na een weekje was ze beter!


 


Nu is het dikker opgezwollen en ik dacht aan de dikke buikenziekte?


weet iemand wat het kan zijn?


Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen Lonja.


 


En jha ze keutelt goed zoals gewoonlijk.


Het is opgezwollen dus ik dacht hé aan dikke buikenziekte. Maar zou het ook kunnen komen doordat ze 1 dag geen hooi hebben gekregen? Want het hooi was eergisteren op. En ze hebben pas vandaag terug hooi gekregen kan het daardoor komen??


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou toch even naar de DA gaan! Mijn konijn had ook een opgezwollen buikje en last van gas. Dit is gekomen na een operatie, omdat ze buikvliesontsteking had. Hier kreeg ze medicatie voor en inmiddels is het weg. Maar ze bleef gewoon vrolijk en bleef drinken, eten en keutelen.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .