Ga naar inhoud

Is inenten nodig?


PeterV

Aanbevolen berichten

Altijd laten enten zou ik zeggen. Ik zou het mezelf nooit vergeven als ze de ziekte krijgen en dood gaan omdat ik ze niet heb laten enten.

De prijzen zijn erg verschillend per dierenarts. Vorig jaar heb ik bij mij in de buurt (Helmond/Asten) een aantal dieranartsen gebeld. Ik ben nu ondertussen voor het enten bij 4 verschillende dierenartsen geweest. Dit omdat het me elke keer niet goed bevallen was. De duurste was toch het fijnste maar de laatste die ik bezocht heb in Asten was ook erg goed en toevallig een stuk goedkoper. Ik ga voor een goede dierenarts met verstand van konijnen en dan pas voor de prijs :bunny3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Nu vraag ik mij af.

Ik wilde vandaag Picasso laten inenten want hier vliegen als serieus wat muggen rond en vandaag moest ik nog naar de dierenarts met één van mijn honden en ik dacht "dan neem ik Picasso gelijk mee"... hij zal nu ongeveer wel 12 weken zijn.

Maar Pistache die ik vorige week heb opgehaald werd al ingeënt bij de fokker en nu is ze denk ik zo'n 10 weken ? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd laten enten zou ik zeggen. Ik zou het mezelf nooit vergeven als ze de ziekte krijgen en dood gaan omdat ik ze niet heb laten enten.

De prijzen zijn erg verschillend per dierenarts. Vorig jaar heb ik bij mij in de buurt (Helmond/Asten) een aantal dieranartsen gebeld. Ik ben nu ondertussen voor het enten bij 4 verschillende dierenartsen geweest. Dit omdat het me elke keer niet goed bevallen was. De duurste was toch het fijnste maar de laatste die ik bezocht heb in Asten was ook erg goed en toevallig een stuk goedkoper. Ik ga voor een goede dierenarts met verstand van konijnen en dan pas voor de prijs :bunny3:

welke prijs was dat dan als ik vragen mag en welke da??

thankx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .