Ga naar inhoud

wat is ze toch slim!


merelvandijke

Aanbevolen berichten

het grote geheim is opgelost: hoe ontsnapt brutus toch steeds uit haar ren? tilt ze hem op? zit er ergens een gat? springt ze eroverheen? wat blijkt: geen van alle! ze springt via een kleine opening OP het netje wat over haar ren gespannen is, en via daar op de grond of via de verwarming op mijn bureau. best slim, alleen moet ik nu weer een nieuwe oplossing bedenken..:blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jeetje, ik begrijp je wanhoop helemaal, ik vond het vreselijk die ren, haha!

Op het netje had Freud niet gekund, die was als een baksteen met z'n bibs op het laminaat beland. Maar wel erg creatief zeg! Hoop echt van harte dat je een oplossing vindt waardoor Brutus braaf IN de ren blijft. Denk je ze een plezier te doen met meer ruimte he... geef je ze een vinger, nemen ze je hele hand :)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, Anna heeft rondom langs het gaas van de ren diepe geulen gegraven om te kijken of ze toch echt niet ergens onderdoor kan (kan niet, onder de aarde zit ook gaas...:bunny3:). Je moet nu echt oppassen als je de ren in stapt om te kletsen en te spelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .