Ga naar inhoud

Sproeien????


Diddl

Aanbevolen berichten

Sproeien...pff bij Bibbl is het meer een douche. Hij zit een paar meter bij mij vandaan op de grond en ik op de bank en ik zie zijn sproeisel op mij af komen. Fijn hoor zo'n konijn die bepaald wanneer ik moet gaan douchen. Hij gooit zijn achterlijf in de lucht om en dan sproeit hij. Ik ben blij dat ik mijn eten hier nog niet had staan. :blink:

Greetzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij konijnen die binnen zitten valt hetnatuurlijk veel meer op.

toen mijn konijnen nog binnen wooonden heb ik wel eens de muur bekletterd gehad....

in een buitenhok zou je het kunnen zien aan de wanden van het hok dat daar de spetters aan hangen....

oke :). Ik heb er nu dus geen last van ofzo, maar over 2 weekjes krijg ik nog een konijn (voedster), mijn rammetje wordt gecastreerd en ik moet zijn hok dan maar een grondige schoonmaak geven ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

o dus het is niet raar dat een gecastreerde ram nog sproeit? Gelukkig dat het dan normaal is. jammer dat het vooral op jullie word gericht, misschien markeert hij zijn eigendom even. bah

Het is niet zozeer op ons gericht maar als hij sproeit dan doet hij het zo goed dat hij gelijk de hele kamer meeneemt. Doordat hij zijn achterlijf omhoog gooit en tegelijk draait heeft hij een flinke sproeicircel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet zozeer op ons gericht maar als hij sproeit dan doet hij het zo goed dat hij gelijk de hele kamer meeneemt. Doordat hij zijn achterlijf omhoog gooit en tegelijk draait heeft hij een flinke sproeicircel.

een ram die nog het idee heeft een echte ram te zijn:lol:

Castratie is dus geen garantie dat het op zal houden, vaak verminderd het wel.

Ook voedsters kunnen heel goed sproeien, maar ik heb ook zat rammen die geen drup sproeien en weer andere als ik ze zie draaien is het maken dat ik opzij spring of ik zit ook onder:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zinniz is ook een mannetje, niet gecastreerd, en hij doet nooit vieze dingen.... Niet rijden en niet sproeien, daar ben ik wel heel blij om, zeker omdat hij nu binnen woont. Hij heeft volgensmij ook nog nooit een vrouwtje gezien. Maar heb dan toch wel het idee dat het een beetje een mietje is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik mijn konijn net had dachten we eerst dat het een vrouwtje was want de dierenarts had ons verteld dat het een vrouwtje was en die gene die ons het konijn had verkocht en hij sproeide niet zoals de meeste rammetjes doen. Toen we ons konijn wilde laten stereliseren belde ze op dat het een casteratie zou worden. Ik ben wel blij dat mijn konijn nooit heeft ge sproeid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigendom markeren rammetjes idd door te sproeien, erg fijn als ze jou ook als eigendom zien.... 8-) En dan een vriend die het alleen maar schattig vindt dat hij niet de enige in huis is die jou aantrekkelijk vindt ;-)

Onze ram is overigens wel gestopt met het sproeien na zijn castratie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .