Ga naar inhoud

Is Dribbel een beetje ziekjes?


Peggy1982

Aanbevolen berichten

We hebben haar vandaag niks zien eten, ze zat maar stil in een hoekje en ze waste zich ook niet. Normaal gesproken is ze echt hyperactief dus het viel gelijk op. Vanavond hebben we haar naar binnen gehaald en ze heeft heel veel gedronken, ze wilde alleen niks eten.

Omdat we nog dwangvoer hadden staan van voor de operatie aan haar olifantentanden hebben we hier een beetje van gegeven, ze heeft wel wat binnen gekregen, maar niet echt veel.

Ze lag lekker op de bank en af en toe leek het net alsof haar maag borrelde, ik vroeg me meteen af: is dit van het vele drinken of zou het iets anders zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag overdag vooral veel naar buiten gekeken, of ze dan poept kan je niet zien. Ze heeft 2,5 uur op de bank gezeten en we hebben 1 keutel gevonden. Wokkel heeft er ook bij gezeten, maar die laat nooit keutels achter op de bank, dus dat zegt ook niet alles. Gisteren was alles nog normaal.

Buikje voelt op zich gewoon normaal aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker Ff De Dienst Doende Diere Arts Ff Bellen ,

Niet Eten En Niet Keutelen En In Een Hoekje Zitten Is Zeker Geen Goed Teken

Ik Zou Het Zekere Voor Het Onzekere Nemen ,zeker Omdat Je Eigen Gevoel Aan Aangeeeft Dat Er Iets Mis Is Waarschijnllijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik heb gisteren Dribbeltje op schoot gehad en haar buikje een beetje gemasseerd.

Normaal zou ze dit nooit toe laten, maar nu leek ze het niet erg te vinden.

We hebben besloten om het maar even aan te kijken.

Vanmorgen was ze een stuk levendiger, en ze eet ook weer.

Misschien dat ze gewoon een slechte dag had gisteren. We houden het in ieder geval goed in de gaten komende dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hard borrelen wijst meestal op gas, heb je aeropax in je ehbo-doos? Verder is een niet etend en niet keutelend konijn altijd een spoedgeval en kun je beter meteen de dierenarts bellen, helemaal als ze stil in een hoekje zit (misschien wel knarsetandt=pijn). Heb je dwangvoer in huis? bijv. olvarit wortelhapje, science selective (papje van maken met lauw water), dwangvoer van dierenarts (bijv. harrison's juvenile formula o.i.d). Ik hoop dat het goed blijft gaan, succes! :bunny1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .