Ga naar inhoud

Ben zo trots!!


Marjan32

Aanbevolen berichten

Hallo!

Sinds 1 week hebben wij twee konijntjes... Knabbel en Babbel. In het begin waren ze heel erg schichtig en bang. Ik heb heel veel tegen ze gepraat en uit mijn hand eten gegeven. Als ze aan het eten waren kon ik ze ook aaien.

Sinds vandaag komen ze gelijk aan huppelen als ze mijn stem horen. :thumbsup:Ze staan buiten met een ren erbij en dan komen ze er gelijk aan.

Ik wilde net het deurtje van het hok dicht doen ('s nachts laat ik ze niet in de ren.. bang voor katten enzo) en toen bleven ze maar om mijn voeten heen huppelen, terwijl ze eerst gelijk wegrenden en in een hoekje gingen zitten.

Ik ben zo trots op mijn twee schatjes! Dat wilde ik even kwijt...

Fijne avond nog! Groetjes Marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te lezen dat het zo goed gaat!! Als konijnen je eenmaal vertrouwen worden ze best aanhankelijk! Niet zozeer knuffelen maar ze herkennen je wel! Bij mijn nijn heeft het wat langer geduurd maar nu komt ze meteen als ik thuis kom. Mijn vriend hoeft niet te proberen om ze aan te halen want ze rennen beide weg. Misschien is dat omdat ze van mij iedere dag eten krijgen hahahaha!

Maar heel leuk dat je zoveel plezier van ze hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Goed werk ;).

Ik heb hetzelfde, mijn rammetje was ook niet echt gemakkelijk, en schichtig.

Nu loopt hij ook vrolijk rond bij mij ;). Ik heb zelfs nog een leuke foto, dat zit hij in mijn nederlandse boek te kijken :P.

Zal morgen in dit topic zetten ;).

Succes met het trainen van je nijnen ;).

Gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .