Ga naar inhoud

tegen de muur aan rennen?


Bella

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Ik heb een vrouwtjes dwergkonijn, sinds vanmorgen vertoont ze een raar gedrag, ze loopt telkens tegen de muur aan, en dan valt ze op de grond en ze staat weer op en dan gaat ze weer tegen de muur aanlopen :(

het is alsof ze een angst aanval krijgt elke keer.. wat kan ik hier aan doen?

Ik weet niet wat er aan de hand is, verder zijn de ogen goed.. keutels zijn ook prima.. vacht is glimend en ze ruikt naar vers hooi.. :s

als het vanmiddag niet over is dan neem ik ze naar de dierenarts..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loopt ze tegen de muur op (in de zin van ertegen aan botsen) of is het een vorm van spelen en wil ze over de muur lopen? Freud deed gister ook alsof hij in een halfpipe zat in zijn kooi, hij rende tegen de tralies aan de hoek om zeg maar.

Als je het gevoel hebt dat er echt iets mis met d'r is zou ik inderdaad ook maar snel naar de DA gaan! Je weet maar nooit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rent zij tegen de muur omdat ze schrikt .. want dat heb ik hier ook wel meegemaakt

maar dat zomaar omvallen .. ja ze gooien zich hier welleens om en dan te gaan liggen maar omvallen zie ik zelden ook niet als ze zich lam schrikken dan kan je toch denken aan de dierenarts dat zij het konijntje even nakijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

Bella heeft vanaf ong 17.00 uur niet meer raar gedaan en ze heeft flink in de tuin rond gelopen.. het gaat nu goed.. het leek alsof ze een paniek aanval had gehad, ik vind het wel vreemd en ga het zeker wel in de gaten houden.. als dit nog 1 keer voorkomt neem ik ze meteen naar de dierenarts.

Bedankt voor jullie hulp en advies.. :)

:thankyou:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .