Ga naar inhoud

Hoe lang zonder te drinken?


Freud

Aanbevolen berichten

Ik heb vanaf 11.30u een nieuwe drinkfles opgehangen.

Tot nu toe heeft hij nog niet echt gedronken.

Wel een paar keer aan gesnuffeld. Heb er een beetje tijm en brood aangesmeerd (bij gebrek aan banaan), dit heeft hij ervanaf gelikt.

Zodra je het pinnetje aanraakt, komt er water uit.

Dus dit moet hij wel 'ervaren' hebben.

Is hij gewoon eigenwijs? Hoe lang duurt het voordat hij het echt doorheeft?

En het allerbelangrijkst, hoe lang kan hij zonder te drinken?

(als ik naar bed ga en hij heeft niks gedronken, hang is sowieso z'n oude fles weer eraan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf ook overgestapt naar een ferplast flesje (met zo'n staafje). Deze heb ik naast zijn oude flesje gehangen, na een week of 2 had hij door dat daar ook water uit kwam. Toen dronk hij alleen daar nog maar uit. Dus misschien is het handig om ze gewoon allebij op te hangen, dan kan hij ook gewoon drinken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu zijn oude ernaast gehangen en bam, meneer gaat er meteen aan drinken alsof z'n leven ervan afhangt :) Hopen dat maar dat hij ook aan die andere gaat drinken, ik betwijfel het, maar we zullen zien.

Iemand anders nog tips/theorieen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je tip opgevolgd, ik hoor een raar geluid en JAWEL meneer probeert te drinken!

Alleen heeft hij nog niet helemaal door HOE geloof ik, want hij zit er meer aan te knagen, haha! Het ziet wel schattig uit, al helemaal dat ie vervolgens weer naar zijn oude drinkfles gaat om daar iets uit te krijgen, wat dus niet lukt.

Ik hoop dat hij leert te drinken uit die nieuwe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .