Ga naar inhoud

lientje met spoed naar da


Aanbevolen berichten

Gelukkig hebben we melk genoeg.Nu hebben eerst de rakkers aangelegd bij een andere voedster loesje om te leren drinken.2 deden het goed een is zorgelijk.Die most ik na de bevalling ook eff extra helpen om bij te komen.Aangezien ik dat vaker mee maak dan de da lieten ze dat aan mij over.Ik zal morgen even een foto van de baby´s maken.Moeders wil liever op een kale bodem liggen van wege de wond vermoed ik.Of melk stuwing.Ik heb dus vorig jaar een voedster verloren en haar jongen na dat een foute dieren arts haar pijnstilling had gegeven i.p.v de oorzaak ziek zijn te behandelen.De jongen werden ziek van haar melk met medicijnen.Daarom heb ik er voor gekozen ze te flessen.Dan hebben ze een betere kans.cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lientje heeft vanmiddag wat bixjes en alle groen gegeten wat ik haar aangeboden heb.Drinken kan ze alleen uit een water bak.Normaal uit de fles maar ik vermoet dat dat nu pijn doet.Dus uit voor zorg een water bak.Ik geef haar voorlopig 2 maal daags pijn stilling en siseral.Tot dat ze weer helemaal eet wat ze moet eten.Ze voelt zich zelf best elendig hoor.Ik had er niet aan moeten denken als ze ook nog in deze situatie haar baby´s had moeten groot brengen.Ik moet gezien mij eigen kleine handycap.Het niet kunnen auto rijden op dit moment.Iedereen voor me karretje spannen om extra dingen voor lientje en de kids in huis te halen.Hier bij konijnen vrouwtje je bent en topperrrrrrrrrrrrrrrrr.Ik zal een foto en een filmpje plaatsen van de baby´s die het goed doen!!! gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toko lien heeft vanacht alle bixjes opgegeten wat ze moest eten met extra groen er naast.Ze begind nu ook steeds meer te zitten ipv liggen.Ze krijgt 2 keer per dag een schoone handoek.Om de wond zo schoon mogelijk te houden.Dus ze gaat de goede kant op.De jongen doen het ook goed!!! Ik ben zo blij dat het goed gaat .En met mij ook de buurvrouw die me naar da heeft gereden.Ze belde me vanmorgen hoe het allemaal ging wel lief he.Ze was nog helemaal onder de indruk van de operatie.Dus ik zal van de week maar eff paas haas gaan spelen en alle vrienden eff een kleine snoep partij geven op de goede afloop.cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .