Ga naar inhoud

lientje met spoed naar da


Aanbevolen berichten

Ik ben hier al de hele nacht in touw.

Met lientje mijn nederlandse dwerghangoor voedster.

Ze moet bevallen maar is een dag over tijd.

Nu is dat niet altijd z´n probleem.

Maar ze heeft weeen en ze komen niet.

Ze voelt zich zo ellendig..........ik maak me zo ongerust.

Ik heb net met de weekend dienst gebelt.

We gaan naar hun toe.Vermoedelijk word het een keizer snede.

jongens willen julie duimen dat het allemaal goed gaat komen.

cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo we zijn terug.................

Gelukkig is alles goed gegaan.

Dat kon niet voelen of ze zwanger was want ze had pijn.

knerpte de hele boel bij elkaar.

Heel ziellig.Dus er is een rontge foto gemaakt.

En drie jongen lagen er in..................3 flinkers.

een aan het begin lag achter ste voren.

Die zou zo wel geboren kunnen worden maar wij vermoeden al dat dat problemen gaf.

En dan...............................

goed na denken wat te doen.

Een jong lag tegen haar orgaan aan dat deed ook pijn.

Dus opereren was de enigste optie en zeker wel gevaarlijk.

Maar haar maag was goed gevult gelukkig .Ik had haar vanacht toch nog steeds wat gegeven.Daar was de dierenarts erg blij mee.Ze kunnen ook een middel inspuiten maar de weeen waren gestopt dus dat zou ook problemen geven.We zagen al dat er 3 flinke jongen waren.Dus ja met de dieren arts een goede deal gemaakt.................

tegen de sterlisatie kosten werd ze geopereerd.In het weekend.En is dus ook gelijk geholpen.

De operatie ben ik bij geweest.Mega veel darmen.Want natuurlijk heel belangerijk is voor een konijn.De jongen kwamen in een grote worst er uit.Wat bleek navelstreng zat gedraaid.En gaf ook problemen.Conclusie we hebben er goed aan gedaan!!!

3 gezonde jongen geboren.We moesten ze wel tot leven wekken.En lientje zit nu in mijn huis te bekomen van de operatie.Ze is weer bij onder tussen.De jongen zullen we flessen.Ik ga er niet van uit dat ze nog acepteerd.Ze moet nu binnen 2 uur weer boven jan zijn.En hopelijk gaan eten.Ze heeft ook infuus gehad omdat ze toch wat bloed had verloren.Ik zal later wat foto´s plaatsen van de jongen.Nu gaat me eerste zorg even naar lientje mijn dapere meisje................blijven duimen jongens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verhaal zeg!

Gelukkig heb je (samen met de DA) goed gehandeld!

Ik duim mee en hoop dat Lientje snel hersteld en dat het ook goed blijft gaan met de jonkies. Ze zijn inderdaad in hele goede handen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft gegeten lien!!! 2 blaadjes wit lof en een schijfje wortel.Dus ik hoop dat ik niet hoef te gaan dwangvoeren.Ze houd zich goed.Ik vind het zo sneu voor haar en de baby´s.Ik heb vanmorgen al mijn bekenden uit bed gebeld dus......................om mij met spoed naar de inval da te brengen.Die zeker ook een kundig arts is.Maar zeker wilde weten of ze zwanger was vandaar de rontgen foto.Die ik van de week via de post krijg.Wel heel intressant.Ze gaat de kleintjes en lientje op mijn website volgen.Maar toch he ............................ik heb nooit een keizersnede bij mijn voedsters gehad in 23 jaar.Je kent je konijn en je voelt dat het mis is.Gelukkig heeft mijn gevoel me nog steeds niet in de steek gelaten.En daar ben ik zo blij mee dat alles nog leeft nu.Met de kleintjes gaat het naar omstandig heden goed.Ik hou jullie op de hoogte.cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .