Ga naar inhoud

konijn die ander konijn in ogen likt !!??


SAN

Aanbevolen berichten

K heb een probleem

heb 2 konijnen gecastereerd mannetje en vrouw

gaat erg goed samen

vrouw likt heeeeel vaak oren van de man, maar sinds gisteren likt ze steeds zijn ogen, daar ben ik niet blij mee !! man blijft ook gewoon zitten !

is dit normaal? waarom doet ze dit? wat kan ik er aan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doen ze hier ook. Nou ja ze..., alleen Moos bij Sammy. Op zich kan het geen kwaad, maar ik heb me er ook zorgen over gemaakt omdat ik in het begin toen ze net samen zaten bang was dat Sammy's ogen geirriteerd zouden raken, zoveel werd eraan gelikt. Maar tot nu toe geen problemen mee gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig dat Moos het bij Sammy doet. Hier is het bij de OE-tjes omgekeerd: Toendra doet het bij Snoet. Ik denk dat het de ondergeschikte is die het bij de baas doet...

En bij de S-jes was het tot voor kort wederzijds, maar nu is de liefde wat bekoeld en wordt er gehapt en gebeten ipv gelikt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

oww ik ben blij te horen dat het normaal is !!!

maar ze likt idd zo veel net wat Sammy zegt dat de ogen er geirriteert door raken

ze worden rood en dichtgeknepen, want ze blijft echt aan de gang !!

maar ik ben blij dat het gewoon zo hoort !

hopelijk doet ze het snel minder erg want ze overdrijft het wel wat dat gelik !! :-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

minou heeft voor dekoppeling flink wat problemen met dr oogje gehad. Met de koppeling ging Snuffel vaak haar oogje schoon likken, al snel had Minou geen last meervan dr oogje. Ook door de medicijnen hoor, maar denk ook door Snuf zn hulp. De laatste tijd doet die veel minder oogjes likken,ik denk dus dat ze het bij elkaar doen als daar nodig is.

Misschien vies oogje van slaap, of iets anders wat irriteerd. Minou heeft het geholpen, al merkte je soms wel aan haardat snuffel het iets te hard of onhandig deed. Dan dijnste ze helemaal terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .