Ga naar inhoud

oogje


chico

Aanbevolen berichten

zara heeft wat bij haar oogje heb er een foto van gemaakt...

er zit een stipje opgedroogt bloed en het is een beetje hard erom heen.

mijn nicht zat hier gister en die zei toevallig nog hou dat oog hoekje in de gaten want er zit wat raars..en nu kom ik thuis uit werk en zie ik dat stukje opgedroogt bloed!

dsc01743cq9.th.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm, het lijkt of ze jeuk heeft gehad aan haar oogje en daardoor heeft gekrabt met haar pootje? Heeft ze toevallig lange/scherpe nageltjes? Het kan misschien ook wat anders zijn, maar er zijn hier anderen, die hier meer vanaf weten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien kan je er beter even mee naar de dierenarts gsan voordat er straks een serieuse ontsteking inzit.... als je bloed ziet heb je immers ook een wondje...

wellicht dat die je een zalfje of iets dergelijks kan geven!

hoe is het met de nagels van beide konijnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet vanavond de da toch bellen voor inentigen en de nagels..het kunnen ook wel de nagels van haar zijn want die zijn wel redelijk lang en scherp!en wilde toch even naar de da gaan met haar voor een check up omdat ze zo dun is en er niet goed voor haar gezorgt is!het ziet er niet rood uit..voelt een beetje bobbelig aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van ons (jonkie) heeft het ook maar dan veel erger, maar die heeft onstoken oogjes gehad.... dat is nu redelijk over maar ze krapt aan 1 kant boven dr oog helemaal kappot..... morgen gaan wij er mee naar de dierenarts..... beetje zielig hoop dat goed komt.... geld ook voor die van jou natuurlijk :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze is 10 weekjes oud en weegt nog net geen kilo!ja de koppeling is helemaal goed gegaan had eerst de oude kooi van chico naar beneden gehaald om haar daar in te zetten maar het klikte gewoon gelijk goed!ook in het hok ging het goed!

en tot op de dag van vandaag blijft het goed gaan......ik heb de nageltjes van zara bekeken en ik vermoet dat dat de oorzaak is want ze zijn erg lang!ze voelt zich al lekker thuis ligt ook languit tegen chico aan is erg ondeugend en heeft de bank ook al gevonden!!ze eet en drink goed komt ook weer wat aan...dus het gaat allemaal perfect!

vrijdag naar de da voor een check up en voor chico zijn entingen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .