Ga naar inhoud

bd keutels


chico

Aanbevolen berichten

zoals jullie weten heb ik zara dinsdag in huis gehaald!

erg mager, nu is het probeem dat ze haar bd keutels niet opeet!heb al 2 dagen dat ik af en toe de biks eventjes uit het hok haalt maar ze doet het gewoon niet!las net in andere topics dat het vaker voorkomt bij jongere nijnen die net nieuw zijn!ze eet wel gewoon goed en drinken ook!

maar ja kan moeilijk al het eten weghalen want het wel een gezonde ex ram die ook gewoon wil eten!hooi heeft ze genoeg...maar ze blijft maar van de biks eten!sinds vandaag kan ze ook naar boven waar chico zijn eetbakje staat zodat hij ook wat heeft want zij eet het leeg beneden!!en nu gaat ze dus omhoog en gaat ze daar verder!!waar ze vandaan komt is niet goed voor haar gezorgt vandaar dat ze ook zo mager is..ze is ong 8 weekjes

kan iemand misschien vertellen hoeveel biks ze mag op een dag??de weegschaal doet het niet dus kan niet wegen!maar misschien kunnen vertellen hoeveel handjes groot of klein....

groenvoer gaat goed en ook de keutels blijven goed!!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat is het hem zara kan nu overal komen!!!haha

maar zie haar ook vaak zat de keutels zo uit d'r kontje eten dus ze laat ze niet allemaal liggen!!!ik ga gewoon zo ff door steeds een klein handje biks en dan moet het goed komen!!!

dank jullie wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .