Ga naar inhoud

Diarree


Sabina Peter

Aanbevolen berichten

ok....

wat mireille in je vorge toppic ook al aangaf... laat zijn biks even achterwege en probeer hooithee bij hem naar binnen te krijgen!! dit vinden ze vaak wel lekker.. envoorkomt dat ie uitdroogt!!!

als je groenvoer geeft zou ik dat ook even achterwege laten en hem puur op hooi en hooithee zetten!

je weet hoe je hooithee maakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een worteltje, lijkt me onlogisch omdat daar behoorlijk veel suiker in zit. Helemaal als hij niet gewend is dit te eten, dan kan hij daar juist diarree van krijgen??

Van suiker krijgen ze geen diaree... ze kunnen er wel gas van krijgen omdat voeding met veel suiker makkelijker gist in de maag...

Van nieuwe groenten kunnen ze idd wel diaree krijgen, wortel is wel betrekkelijk veilig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van suiker krijgen ze geen diaree... ze kunnen er wel gas van krijgen omdat voeding met veel suiker makkelijker gist in de maag...

Van nieuwe groenten kunnen ze idd wel diaree krijgen, wortel is wel betrekkelijk veilig...

Hm, oki, ik dacht juist dat ze van veel suiker ook aan de diarree konden gaan. Maar dan zal het wel zijn dat ik dat met de 'nieuwe' groenen in de war haal..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee klopt van te veel suiker gaan ze ook aan de diaree of te veel groen of in eens heel veel.Dus rustig opbouwen en wortel geef een schijfje ipv een hele peen.En winter peen zit weer minder suiker in dan bos wortels.maar ook appel en peren druiven zijn suikers,beter is dan petreselie,andijvi,ruccola,witlof,lof van wortel,ect

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .