Ga naar inhoud

sloom


_Claudia_

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

Ik maak me zorgen om Tess... sinds gister avond lijkt ze sloom en licht apatisch.

Ze heeft vannacht niet gegeten of uit haar fles gedronken.

Ik heb haar op schoot gelegd en dan krimpt ze in mij, wat ze normaal nooit doet.

ze wil niet rennen.

ik heb haar een bakje met water gegeven waar ze wel wat van gedronken heeft. ze heeft wel geplast en gepoept, oren, kont en ogen zien schoon.

gebit vertoond geen afwijkingen.

ik vindt alleen dat ze wel wat zwaarder lijkt te ademen. ik heb op haar buikje gewreven / gemasseerd dit vond ze wel prettig.

enig idee waar dit op kan wijzen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

hoi lieve allemaal,

bedankt voor de reacties.

ik heb het verder niet laten uitzoeken, dit wilde ik haar niet aandoen. ik heb het wel aan de fokker medegedeeld, zodat ze ervan weet mocht het erfelijk zijn aangelegd door toch een ziekte.

denk zelf wel dat ze dat had, ze leek altijd kern gezond.

sorry dat ik na mijn bericht niets meer had vermeld maar ik wilde even rust en niet ergens zijn waar ik steeds aan tess herinnerd werdt.

ik mis haar nog iedere dag. ben wel van plan weer een nijn te nemen maar nu verlopig niet, wil eerst dit veel te jonge verlies een plekje geven.

vandaar ook dat ik verlopig niet veel te zien zal zijn hier.

uiteraard horen jullie van mij als ik weer een nijn heb (of eerder).

nog maals bedankt voor alles, jullie zijn top!

xxx Claudia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .