Ga naar inhoud

ineenkrimpen tijdens plassen


margreet

Aanbevolen berichten

Twister heeft een probleem waar hij al van kleins af aan mee kampt.

Eens in de zoveel tijd word hij lusteloos en krimpt ineen tijdens het plassen.

Het lijken net stuipen.

Ik denk dat het tijdens het plassen gebeurt omdat hij dan nat is van onderen.

In het begin schrok ik hier behoorlijk van en is hij ook opgenomen geweest bij de da die hem helemaal binnenstebuiten keerde.

Maar echt iets byzonders hebben ze nooit kunnen vinden.

Wel zagen ze op de foto's dat een gedeelte van de blaaswand verdikt was maar ze konden toen niet zeggen of dat deze klachten veroorzaakte.

Hij kreeg toen metacam en daar knapte hij na een poosje wel weer van op.

De frequenties van deze aanvallen zijn in de loop der jaren sterk verminderd maar vanmorgen is het weer begonnen.

Het ziet er dan zo zielig uit,en hij is dan ook echt lusteloos.

Ik heb hem maar weer metacam gegeven zodat hij iig geen pijn heeft en tenminste wat blijft eten.

Herkent iemand deze symptomen?

En heeft iemand nog suggesties wat ik eventueel nog meer kan aanvangen.

Alvast bedankt.

Liefs Margreet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het niet zijn, dat hij dan iets van blaasstenen heeft of een blaasontsteking?

Ze hebben destijds ook gekeken of dat aan de orde was ,maar dat was niet het geval.

Hij is in het totaal 2 keer hiervoor opgenomen geweest,maar ze hebben nooit echt iets kunnen vinden.

Heel frustrerend,want je kunt nu zo bar weinig voor hem doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het niet zo, dat als ze bijvoorbeeld blaas stenen hebben. Dat als die eruit zijn, je niets meer ervan kunt zien? En blaasontsteking, als je dat al heel lang hebt dan kun je dat ook niet meer goed zien, of heb ik dat nu mis?

Ik zou het echt niet weten.

Maar ze zeiden destijds dat het waarschijnlijk een chronische afwijking was waar hij mee moest leren leven,evt. met behulp van metacam tijdens een aanval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vanmiddag toch maar even met twister naar de da geweest.

En nu lijkt hij wss toch een blaasontsteking te hebben.

Hij heeft een injectie baytrill gekregen en morgen moet ik zelf beginnen met 2 dd. baytrill te geven.

En daarbij natuurlijk ook metacam.

En dan in de gaten houden of het beter word.

Zoniet dan willen ze volgende week foto's maken om te kijken of hij niet alsnog blaasstenen heeft gekregen.

Ze konden ze nu niet voelen maar als ze op een bepaalde plaats zitten dan hoef je dat ook niet te kunnen voelen.

Dus dat word even afwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .