YvonneH Geplaatst: 25 februari 2008 Delen Geplaatst: 25 februari 2008 Ik heb net gebeld en jaaaaaaaaaaaa Fuzzy mag naar huis!:happy::happy::happy:We gaan hem om 12 uur ophalen en zoals het er nu uit ziet gaat hij weer helemaal beter worden. Hij is er nog niet maar ze zei dat hij 60% beter is dan donderdag. Hij neemt z'n medicijnen goed in dus mag hij naar huis.Jullie duimen heeft dus zeker geholpen, bedankt allemaal! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
anouk Geplaatst: 25 februari 2008 Delen Geplaatst: 25 februari 2008 fijn dat het beter gaat en hij naar huis mag ,hopelijk blijft zijn gezondheid nu goed vooruit gaan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 25 februari 2008 Delen Geplaatst: 25 februari 2008 :yay:Wat een goed nieuws zeg!:clap: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2008 Bedankt hoor! Ik hoop ook dat hij snel weer helemaal beter is maar ze verwachten dat hij gewoon netjes weer helemaal hersteld nu. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2008 Nou, we hebben hem net opgehaald. Hij zit nu in de reismand nog even bij te komen van de rit. Ik ga zo even z'n hok schoonmaken en dan kan hij er weer lekker in. Het was waarschijnlijk niet de Pasteurella bacterie want daar schijnen ze niet z snel van te herstellen. Wel is gebleken dat hij ook nog coccidiose heeft dus dat zijn ze ook aan het behandelen. Volgende week gaan we nog een keer op controle maar ze verwachten dat alles gewoon goed blijft gaan. hij is wel afgevallen maar eet nu weer goed. Hij heeft daar ook wortel, bleekselderie, witlof en gras gegeten, dus daar gaan we ook gewoon mee verder. Nogmaals bedankt voor het duimen allemaal! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 25 februari 2008 Delen Geplaatst: 25 februari 2008 mooi yvonne dat ie weer thuis is waar die hoord......................maar slecht ademen door coc heb ik nog nooit van gehoord.het zal vast inderdaad een samen loop van omstandig heden zijn geweest.succes met zijn verdere herstel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 25 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2008 Dank je Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
margreet Geplaatst: 25 februari 2008 Delen Geplaatst: 25 februari 2008 Meid,wat fijn dat het zo'n stuk beter gaat met Fuzzy.En heerlijk dat hij weer lekker thuis is.Ga hem maar lekker verwennen en ik zal blijven duimen dat hij weer 100% opknapt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 25 februari 2008 Delen Geplaatst: 25 februari 2008 Ik ben blij voor jou en Fuzzy! :thumbsup: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten