Ga naar inhoud

Gizmo het proefkonijn is geslaagd!!!


Diddl

Aanbevolen berichten

En ja hoor!!!! Gizmo is geslaagd voor de test. Hij eet de pilletjes antibiotica op zolang ze in een stukje appel verstopt zitten. O, wat ben ik blij. Dat scheelt een heel stuk plagen voor Gizmo. En volgens mij heeft mijn dierenarts onderzoek gedaan want normaal moest ik 5 dagen antibiotica geven, 2 x maal daags in het bekje spuiten. Nu heb ik pillen voor 10 dagen meegekregen, 1 x daags 1 tablet. Als die op zijn moet ik nog een paar nieuwe halen. En Gizzie hoor je bijna niet meer niezen. Yahoe!!!!!

Groetjes,

Britta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben superblij, zeker omdat hij al een stuk argresiefer was geworden omdat zijn oog 2x daags gedruppelt moet worden. Daarom wilde ik niet in zijn bekje spuiten. Maar heb je vitamine b ook niet in druppel vorm? Bij de drogist voor baby's? Volgens mij zit er ook een lekker fruit geurtje aan die tabletjes, misschien worden ze gewoon uit je hand gegeten. Dat doen ze hier ook met de echinaforce tabletjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het zo goed gaat!

Onze Knuf krijgt al een paar weken elke dag lactulose (met een spuitje in haar bek). ze weet dat ze erna 2 van die rolli's krijgt dus als ik haar vasthou (tegen m'n schouder) dan hoeft m'n vriend alleen maar te spuiten zonder haar vast te houden. Ze is denk ik zo gewend dat ze het nu uit haarzelf op drinkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .