Ga naar inhoud

Help verstopte neus!


YvonneH

Aanbevolen berichten

Ik kom net terug van de da. Fuzzy vecht echt om adem te halen. Hij kan alleen nog maar z'n mond ademen. Ze hebben al zoutoplossing in z'n neus gespoten en daarna ook otrivin baby. Toen ik wegging kreeg hij nog steeds geen lucht door z'n neus. Ze vertelde me dat het door zo'n virus vaak echt een dikke prut word en als dat eenmaal verstopt zit dat het erg moeilijk is om het op te lossen. Vanavond om half 9 mogen we bellen hoe het gaat maar ze heeft al gezegd dat als het zo blijft dat we er niet mee door moeten gaan, dus....

Ik vind het echt erg voor hem en zit nu al te janken, hij is nog zo klein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Peter heeft met de da gebeld (ik was zelf te zenuwachtig). Het blijkt dat hij een bacterie heeft die heel moeilijk te behandelen is en ook bultjes veroorzaakt. De naam weten we niet want dat heeft hij niet gevraagd. Hij is tot nu toe niet beter geworden maar ook niet slechter. De da heeft geadviseerd om tot morgenochtend te behandelen om te kijken of het aanslaat. Morgenochtend om half 11 bellen we weer. Er is een kleine kans dat het aanslaat en omdat hij wel een sterk vechtertje is heeft ze geadviseerd toch te wachten tot morgen.

Die kans krijgt hij natuurlijk en we blijven gewoon hopen dat het gaat werken!

Iig allemaal bedankt voor jullie reacties en het meehopen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen heel erg bedankt voor jullie lieve reacties!

Ik heb net gebeld en ze zijn toch licht positief vandaag. Toen ze vanmorgen kwamen ademde hij door zijn neus. Hij heeft paardestekjes gegeten en dwangvoer van een schoteltje gelikt. De antibiotica lijkt aan te slaan maar net na het eten ademde hij toch ook weer een beetje door z'n mond.Het blijft dus spannend maar we blijven hopen dat het weer goed komt! Hij blijft het weekend natuurlijk bij de da en maandag om half 11 bellen we weer om te horen hoe het gaat. Mocht het in het weekend niet goed gaan dan worden we gebeld.

Het word een spannend weekend dus, blijven jullie meeduimen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .