Ga naar inhoud

Pimmetje zin in de medische molen, ik weet het nu niet meer


Hilda

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zit al vanaf begin dit jaar met mijn konijntje Pimmetje in de medische molen. Waarschijnlijk heeft hij zichzelf een hernia getrapt of is met z'n ruggetje tegen zijn plankje aan gesprongen tijdens een heftige duizendklapperreeks bij mij in de straat tijdens oud en nieuw :((. Ben hier zo ontzettend boos om. Heb al een hekel aan vuurwerk en helemaal voor mijn beestjes vind ik het niet leuk. Maar goed, sindsdien loop ik wekelijks bij de dierenarts en heb al enkele honderden euro's aan mijn Pimmetje besteed. Maar nu weet ik het ff niet meer. Wéér wil hij niet eten, zakt weer door z'n pootjes (na de prednison shot van vorige week leek het weer beter te gaan) en het ergste vind ik dat zijn ademhaling zo snel is. Zijn neusje maakt overuren en zijn buikje gaat ook heel snel. Ik ben zo verdrietig, want wil hem niet missen en heb er nog wel honderden euro's voor over om hem beter te krijgen. Maar ergens moet het toch ophouden? Ben bang dat hij pijn heeft, vanwege de snelle ademhaling. Ik krijg nog wel kusjes als ik bij hem kom liggen. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ga ik weer naar de dierenarts, ben ik bang dat ie weer 1 of ander prikje krijgt en ik wil absoluut geen uitstel van executie, puur voor Pimmetje zelf, maar ik kan hem zelf ook niet zien lijden. Hoop dat iemand mij een reactie kan geven, vooral om zijn snelle ademhaling, wat daar de reden voor is. Alvast bedankt.

Hilda.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje Hilda wat een naar vehaal......ik word er naar van!

arme Pimmetje!

een snelle ademhaling bij konijnen is vaak een teken dat ze of wel pijn... of wel stress hebben!

de snelle ademhaling in combinatie met het niet eten en stilletjes ergens liggen zijn vore mijn gevoel wel duidelijke tekenen van pijn!

heb je je twijfels over de kwaliteit van leven en de mogelijkheid tot herstel al eens met je dierenarts besproken? ik denk dat hij/zij de aangewezen persoon in is die daar een goede kijk op zou moeten hebben!

wat een moeilijke en vershcrikkelijke situatie zeg!

voor nu.. zou ik in ieder geval wel contact opnemen met je dierenarts en je bevindingen van dit moment voorleggen! maak een afspraak en zet samen met je dierenarts alles goefd op een rijtje... en spreek je twijfels uit!

succes!! ik duim voor jullie

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een triest verhaal inderdaad... kan me voorstellen dat het ontzettend moeilijk is! aan de ene kant wil je alles voor hem doen wat in je macht ligt, maar aan de andere kant wil je dat hij geen pijn heeft. en je beslist toch over een leven zeg maar. heftig hoor. ik wil je even heel veel sterkte wensen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .