Ga naar inhoud

Kale plek op de nek


Nerwen

Aanbevolen berichten

Kan ook zijn dat ze het doet uit verveling, de konijn van mn broertje heeft dat ook gehad.

ik zou hier iet zomaar vanuit gaan!! een bezoekje aan de dierenarts is hier denk ik zeker de moeite waard!! die kan door simpel een monstertje onder de microscoop te bekijken uitsluiten of het om een huidaandoening gaat!!

vinmd ie wel iets kan je je konijn ook gericht gaan behandelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een afspraak gemaakt voor morgen bij de dierenarts. Ik laat nog wel weten wat het was.

Het kan niet van verveling zijn want hij zit samen met een voedster in een groot hok met ren van ongeveer 10 vierkante meter met speeltjes dus dat zal het zeker niet zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou hier iet zomaar vanuit gaan!! een bezoekje aan de dierenarts is hier denk ik zeker de moeite waard!! die kan door simpel een monstertje onder de microscoop te bekijken uitsluiten of het om een huidaandoening gaat!!

vinmd ie wel iets kan je je konijn ook gericht gaan behandelen!

Met de konijn van mn broertje zijn we toen ook nr de da geweest, maar hij zag dat het kaal gelekt was, door verveling omdat het mooi glat was en er gn wondjes waren.

Nja, ben benieuwt wat de da zei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dierenarts kon niet presies zeggen wat het was. Het was geen schimmel en de huid was ook niet geirriteerd en er waren geen wondjes. Op een plekje kwamen al wat haren terug. Er waren wel wat zalfjes maar die waren voornamelijk tegen de irritatsie maar door die zalfjes groeien de haren moeilijker terug. Als de plek groter word of als er wondjes zijn dan moet ik terug komen en krijg ik een zalfje aangezien een zalfje het nu alleen maar erger maakt.

(Sorry voor de late reactie maar het internet deed het niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .