Ga naar inhoud

Doet hij het expres?


YvonneH

Aanbevolen berichten

Ik heb even een vraagje over Kobus.

Kobus woont in ons grootste hok samen met zijn dames Lucky en Snuffel. Ze hebben bij elkaar 3 toiletten in het hok. 2 kitten kattebakken boven en zo'n grote 3hoek (voor katten) beneden in de ren. Nou piest hij in de ren elke keer precies naast de bak (aan 2 kanten zelfs). En ook boven word er meestal naast de bak gepiest. Ik weet bijna zeker dat het Kobus is want de dames zie nog weleens op de bak en hem niet. Ook sproeit hij het hele hok en de ren onder. Voordat we Kobus hadden was het hok vrij netjes maar nu:blink:.

Is hier nog iets aan te doen of doet hij het precies ernaast omdat de dames er wel op gaan en hij zo laat zien dat hij de baas is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze Knuffel (dameskonijn) doet het ook. Maar volgens mij is het in dit geval echt Kobus. Het is nl begonnen toen Knuf haar hok tegen die van hun aan stond. Gingen ze leuk allebei aan dezelfde kant (allebei in eigen hok) tegen het hok plassen en poepen. Ze zijn nl. allebei nogal bazig en kunnen elkaar echt niet zien. Nu staan ze trouwens al maanden niet meer naast elkaar hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook hier heb ik een sproei graag ventje

hoef maar inde buurt te komen en jawel hoor,

heb hem nu van boven in de flat ,helemaal naar beneden verhuisd

beter de voeten dan mijn hele hoofd,

,nu sinds een dagje doet hij het niet meer zo heel veel gelukkig .

maar ook dit is een super lief ventje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .