Ga naar inhoud

Super blij?


Miss Aico

Aanbevolen berichten

Zondag was ik tot vandaag naar mijn vriend vertrokken omdat ze daar in het dorp carnaval vieren. dus ik moest mijn nijn achter laten voor die paar dagen. Maar niet getreurt want mijn ouders zorgen uitstekent voor die kleine schat. Dus ik verliet zonder zorgen zondag m'n thuis naar m'n vriend. Eerst natuurlijk nog wat afscheid genomen van m'n nijn. Nu kreeg ik maandag avondtelefoon van m'n moeder met het bericht dat rogéke echt niet zichzelf was. Hij beet in de tralies van zijn kooi en had zijn toilet los gekregen (dat ik altijd goed vastmaak aan de kooi) en dat heeft hij nog nooit eerder gekunnen. Hij sleurde het door heel zijn hok en zelfs zijn stenen!!!! potje waar eten in zit kieperde hij steeds om:blink:. Veel raad kon ik ze niet meegeven want hij hield niet op met dit gedrag dat ie anders nooit doet:blink: Nu kom ik vandaag terug thuis en hij ziet me en begint als en gek door z'n kooi te hollen en als ie kon zou hij direct uitbreken als ie kon toen hij me zag :bounce: hij was super lief en liet me niet gerust. En raad eens? nu ik weer thuis ben heb ik nog steeds niets van zijn 'stoute' gedrag gemerkt dat mijn moeder maandag aan de telefoon aan me vertelde. En zo heeft dat gedrag geduurt tot ik thuis kwam vandaag. Ik heb altijd gedacht dat honden en koatten idd hun baasje missen. Ik weet wel dat konijnen ook gevoelens hebben. Maar zijn die dan ook zo sterk voor hun baasje?:blink: Of zie ik het helemaal verkeerd en ligt de fout bij mijn ouders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het is wat he!

Mijn konijn Nijntje springt altijd op als er iemand binnen komt, en als ik het ben, gaat ze heel veel rondjes rennen en gaat ze springen.

En komt mijn zus bijvoorbeeld binnen, staat ze op, kijkt even.. en dan is het echt van ''oh..:hmmm: jij bent het maar..'' hup, en gaat weer liggen.

Dan moeten ze toch echt aan hoe je eruit ziet jou herkennen..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of je al ooit op een grote tentoonstelling geweest bent ?

Laatst zaten die van mij op 1 waar er maar liefst 5000 dieren aanwezig waren. Ik loop door de gangen en plotst gaat er een blauwe ram op zijn achterpoten staan.....onze King had mij gehoord en het vrouwtje heeft altijd iets lekker bij !!!!!!

Wees gerust dat je konijntje je graag ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .