Ga naar inhoud

Castratie Andre


andremiranda

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Andre is vanochtend naar de DA gebracht voor een castratie.

Ik helemaal nerveus, want ja, voor je gevoel is het niet niks.

Ben net gebeld dat alles goed gegaan is en hij nu ligt bij te komen.

Ze hebben ook naar ze tanden gekeken en wat blijkt: Hij mist een tand????!!!

Erg apart. Heb nooit iets gemerkt, ook niet in z'n eetgedrag. Hij krijgt ss, groenvoer, hooi en ook wilgentakken voor het knagen.

Voel me nu wel wat schuldig, maar er schijnt niks aan de hand te zijn.

Ik mag hem om 14.15 ophalen en dan zal ik hierop doorvragen.

Ga straks na mn werk eerst zn hok verschonen en handoeken neerliggen etc.

Maar zn tand, snap dr niks van.... heb hem nog nooit tegen iets aan zien lopen.....

Gr. Miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 van mijn konijntjes mist ook 1 tandje. Deze sleet in het begin niet goed af, omdat ze gevochten had met een ander konijntje en de tandjes toen niet helemaal recht stonden. Toen heb ik met iedere dag de tandjes vijlen, ervoor kunnen zorgen dat de tandjes weer recht zijn gaan staan en nu slijten ze gewoon netjes af. Ze heeft er verder ook helemaal geen problemen mee. Kan goed eten en alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem net opgehaald.

Hij is helemaal dizzy, slaapt volgens mij. Ik heb hem in zn reismand in de de ren gedaan. Hij ligt nu nog in de mand een beetje heupwiegend.

Ik heb allerlei eten ( groenvoer en SS) neergezet en water uiteraard.

Omtrent zn tand konden ze niet veel zeggen. Kon zijn dat de tand nooit doorgekomen is, of dat ie hem idd verloren heeft door een val oid. Alleen heb ik zoiets nooit gemerkt.Tis ook niet erg volgens de DA.

Heb nog een medicijn meegekregen, metacam suspensie. Een ontstekingsremmend middel. Moet ik 1x per dag geven.

Nu kijken wanneer hij weer bijkomt en belangrijkste, gaat eten en keutelen!

Gr. Miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er komt langzaam weer beweging in, hij heeft welgeteld alweer 1 stukje groente gegeten en 1 keutel gelaten haha.

Ik laat hem even lekker met rust, hij is nog niet echt happy. Heb gelukkig met mn werk kunnen regelen vandaag en morgen een halve dag werk en woensdag vrij, dus kan hem mooi vertroetelen. (werk sowieso part-time)

Viel me trouwens op dat ie hele vochtige ogen had/heeft, net alsof ie gehuild heeft, hoort dit na een castratie? Heb van mn nichtje gehoord dat haar hond dat ook had na de castratie, dus miss is het wel normaal.

@kelly: ja hoop dat die zn streken niet verloren heeft haha, tis o.a een ware uitbreker!

Gezellig zo'n levendig konijn.

Bedankt voor de reacties! Gevoelsmatig is het heel wat he.

Gr Miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .