Ga naar inhoud

na hoeveel dagen weer stro?


Freud

Aanbevolen berichten

Ik heb even een kort vraagje. Ben alle topics aan het doorspitten, sta op het punt de kooi te gaan verschonen en kan het even zo snel nergens vinden:

Hij is woensdag gecastreerd en heeft afgelopen dagen op een handdoek gezeten. Of nouja, die lag er meer voor de sier. Kan ik weer stro in zijn kooi doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even tussen de beentjes gespiekt en het ziet er allemaal goed uit.

Die handdoek is ook echt niet praktisch, het dient meer als graafobject.

Ga d'r zo wat sprieten ingooien... Bodem is deels ook gewoon 'kaal', dus 'zitten op stro' is voor meneer ook niet echt van toepassing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er hier wat gecastreerd word gaat er niks op een handoek, bij mij hebben ze gewoon een hennepvezel/aubiose ondergrond, nog nooit iets verkeerd gegaan

das nou het mooiste dat ik dit jaar al hoorde:bunny3:, ik ben ook niet zo'n paniekvogel, ik ben niet zo van de handdoeken. Stro krijgen ze alleen als ze buiten wonen en in de winter. Arthur is in de zomer gecastreerd,dus geen stro, Rufus zit binnen dus evenmin stro. En hooi is oneindig zacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

das nou het mooiste dat ik dit jaar al hoorde:bunny3:, ik ben ook niet zo'n paniekvogel, ik ben niet zo van de handdoeken. Stro krijgen ze alleen als ze buiten wonen en in de winter. Arthur is in de zomer gecastreerd,dus geen stro, Rufus zit binnen dus evenmin stro. En hooi is oneindig zacht

Je had de ogen van mijn da eens moeten zien toen ik dat zei haha.

Als daar nu een konijn heen gaat gaat ie puur voor de gemoedsrust van de da op een handoek in de reismand, maar terug in het hok op de normale ondergrond.

Natuurlijk moet je wel altijd opletten of ie er geen last van heeft anders inderdaad op een handoek zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om even verder te gaan op stro, ik vind het zelf eigenlijk alleen maar zooi geven en stinken. Die dagen dat het er niet in lag, rook het aanzienlijk minder 'konijns' in huis.

Heeft een binnenkonijn eigenlijk wel stro nodig? Als ik het weglaat, heeft hij verder, behalve hooirestjes enzo, niks op de bodem liggen. Alleen NoSmell in zijn plasbak. Eigenlijk eet hij ook alleen stro, op liggen heb ik hem nog nooit zien doen.

Kan ik ook het stro verbannen? En is hooi eten dan genoeg? (plus biks enzo uiteraard)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om even verder te gaan op stro, ik vind het zelf eigenlijk alleen maar zooi geven en stinken. Die dagen dat het er niet in lag, rook het aanzienlijk minder 'konijns' in huis.

Heeft een binnenkonijn eigenlijk wel stro nodig? Als ik het weglaat, heeft hij verder, behalve hooirestjes enzo, niks op de bodem liggen. Alleen NoSmell in zijn plasbak. Eigenlijk eet hij ook alleen stro, op liggen heb ik hem nog nooit zien doen.

Kan ik ook het stro verbannen? En is hooi eten dan genoeg? (plus biks enzo uiteraard)

ja stro is echt niet nodig, het is voor buitenkonijnen lekker warm. Als ik 's ochtends mijn hand in het caviaslaapkamertje steek waar ze met drietjes tegen elkaar hebben gelegen, is het daar echt warm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .