Ga naar inhoud

molly gaat IN het hooiruif zitten eten


misspatty

Aanbevolen berichten

molly gaat IN het hooiruif zitten eten, kan dit kwaad.:oops:Fotoalbum - Bekijk bestand

Fotoalbum - Bekijk bestand

verder drinkt ze dus niet uit de fles dus noodgedwongen kommetje neer gezet daar drinkt ze GELUKKIG wel uit. in de winkel waar ik haar kocht dronk ze wel uit de fles daar goed op gelet. verder is ze erg bewegelijk en eet goed.

wat kan ik aan die 2 dingen doen??:thankyou:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jah dat snapte ik, ben gewoon overbezorgt denk ik. dankje hoor

heb vroeger ook een konijntje gehad, maakte daar nooit zo'n zorgen over.maar voelt nu net of ik voor t eerst moeder ben echt een beetje paniekerig gaat hapelijk wel weer over.

volgens mij ging ze trouwens net water drinken uit het flesje hou dit ook erg in de gaten, wil niet dat ze dorst heeft en nix kan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk, dat je wel uit moet kijken, dat ze er niet met haar pootjes in blijft hangen als ze erin of eruit springt? Dat van dat bakje water, is opzich toch niet erg? Je zou ook een flesje op kunnen hangen, dan willen ze nog wel eens spontaan op een flesje overgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met in een uit een hooiruifje springen kan een konijn blijven haken en daardoor zijn pootje breken.

Zeker dus niet verstandig.

Ik herken het soort kooi en die is eigenlijk niet geschikt voor konijnen.

Door de algehele plastic bak met alleen aan de bovenkant tralies krijgt het konijn te weinig luchtcirculatie en daarnaast bij warm weer is het een echte incubator en kan het dus veels te warm worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

allereerste bedenking van mij : komt er wel water uit je flesje? Ik heb het zelf al gehad hoor, dat ze verwoed dronken zonder resultaat en dan stoppen ze er mee natuurlijk. Het nadeel dat ze in een ruifje gaat zitten is dat ze het ook als wc gebruikt en dan is het hooi niet meer zo fris. Een hooibal is dan beter.

Het is een echt dropje, je gaat spontaan glimlachen bij de foto

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .